آخرین اخبار
کد مطلب: 187308
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
تاکيد بر لزوم اتحاد در لردگان / هر تفرقه اي در بين مردم نداي شيطان است
تاریخ انتشار : 1403/06/23 16:45:40
نمایش : 208
حجت الاسلام محمدي گفت : ما در سطح امت اسلام، کشور و، استان و شهرستان به اتحاد نياز داريم و هر صداي و هر حنجره‌اي که باعث اختلاف شود به هر اسم و عنواني آن حنجره و آن صدا نداي شيطان است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، حجت الاسلام مجتبي محمدي خطيب نماز جمعه لردگان گفت : تبريک مجدد آغاز امامت ولي الله اعظم امام زمان مهدي فاطمه و همچنين پيشاپيش تبريک هفته وحدت که از روز دوشنبه 12 ربيع الاول شروع خواهد شد.
 
وي افزود : و اين از ابتکارات رهبر انقلاب از قبل از پيروزي انقلاب بود ، اين برکت اسلام است، اين برکت دين است ، اگر قدر اين نعمت را ندانستيد، اگر منم منم کرديد و بجاي اطاعت از خدا و ولي خدا و رسول خدا خواستيد از شما اطاعت شود، اگر به جان هم افتاديد و اختلاف کرديد ، شما ضعيف ميشويد خار و ذليل ميشويد و اختلاف و تفرقه سياست شياطين عالم هست و اين راهبرد مستکبران عالم هست.
 
وي تصريح کرد : اختلاف، اختلاف، اختلاف ، شما ببينيد در همين دوران معاصر چه بر سر دنياي اسلام آوردند؟ مسلمانان که قدرت مطلق جهان بودند، با همين اختلافات با طرح مباحث اختلافي چگونه به جان هم انداختند و بعد با استفاده از اين فرصت يک رژيم جعلي و جاني و کودک کش را آوردند در قلب دنياي اسلام مستقر کردند.
 
حجت الاسلام مجتبي محمدي اظهار داشت :  اگر مسلمانان عالم متحد بودند چه کسي جرات داشت چنين خيانتي را بکند، چه کسي جرات جسارت به فرزندان رسول الله را داشت، امروز ببينيد جنايات و اوج توحش را ببينيد در دنياي به اصطلاح متمدن که شعار حقوق بشرشان گوش عالم را کر کرده يک گروه قليل چندصدهزار نفري با پشتيباني چند صدهزار نفر ديگر 70 سال جنايت ميکنند ظرف چند ماه بيش از 50 هزار آدم را ميکشند بعد امت اسلامي با بيش از 1 ونيم ميليارد آدم سکوت کرده اند و نظارت ميکنند ،چرا؟
 
وي ادامه داد : ما نياز داريم در سطح امت اسلام به اين اتحاد و هر صداي و هر حنجره‌اي باعث اختلاف امت اسلام شود به هر اسم و عنواني خواه به بهانه اثبات تشيع خواه به بهانه هيئت، خواه در ميان شيعيان، خواه در ميان اهل سنت هرچه باشد آن حنجره و آن صدا حنجره و نداي شيطان است.
 
حجت الاسلام محمدي با اشاره به لزوم وحدت در جامعه گفت: و همچنين نياز داريم به اين اتحاد در کشور خودمان، در ايران شيعي اسلامي ، اگر توفيقي بوده تا الان از اول انقلاب بخاطر همين اتحاد بوده ، ايجاد دوقطبي در جامعه خواسته يا نا خواسته کمک به جبهه دشمن و بازي در زمين اوست ، دوقطبي اصلاح طلب و اصولگرا ، دوقطبي با حجاب و بي حجاب ، دوقطبي لر و ترک، اصفهاني و چهارمحالي ، ما يک دوقطبي واقعي در اين کشور بيشتر نداريم و آن دوقطبي انقلابي و ايراني با ضد انقلاب و ضد ايران.
 
وي افزود : و هم همچنين نياز داريم به ايجاد اين اتحاد و حفظ اين اخوت در شهرستان سرافراز لردگان و آنهم لردگان قديم و سه دهستان ، وابستگي مردم منطقه به هم زياد است، زبان يکي، دين يکي، قوم يکي اختلاف معنا ندارد ، عزيزان لردگان امروز با لردگان قديم اصلا قابل مقايسه نيست هم در پيشرفتهاي زيرساختي هم در خدمات هم در نيروي انساني ولي کار بر زمين مانده براي رسيدن به نقطه مطلوب زياد است.
 
خطيب نماز جمعه لردگان تصريح کرد : اختلافات، درگيري هاي طايفه اي، دعواهاي سياسي و جناحي ضربه ميزند به اين پيشرفت و باعث ضعيف شدن جايگاه شهرستان در سطح استان و ملي مي‌شود ، حالا فعلا بنا ندارم وارد جزئيات شوم که اين اختلافات و به جان هم افتادنها در برهه هاي مختلف، براي تعيين مسئول، براي تعيين مرز زمين، براي تاسيس يک جاده براي پست و چه يا دعواهاي طايفه اي و قومي چه بلايي در اين سالها بر سر لردگان آورده.
 
وي اظهار داشت : شما يک نمونه کوچکش را در شهرسازي و زيرساختهاي شهري لردگان و محلات الحاقي ميتوانيد مشاهده کنيد، نه شکل و قواره شهر دارد، نه خدمات متناسب با اين جمعيت ارائه ميشود ، نه زيرساخت و آسفالت مناسب دارد، خب مثلا حالا اين برادر عزيزمان بعنوان  شهردار هم شبانه روز در حال تلاش و پيگيري ولي آنقدر طي سالهاي متعدد کار و مسئله ايجاد شده و حل نشده که اين تلاشها به چشم نمي آيد چرا؟
 
حجت الاسلام متذکر شد و بيان کرد : آقايان دقت کنيد به کسي بر نخوره بايد گفتگو کرد و راهکار داد و درمان کرد، وقتي نگاه ميکني مثلا طي 20 سال گذشته آنقدر اين اختلافات در مديريت شهري يا در مديريت شهرستان زياد بوده که مسئول دلسوزي هم بعنوان شهردار، بعنوان فرماندار يا شورا يا چه مي‌آمده اکثر توانش صرف پاسخگويي و رفع اتهام و دعوا مي‌شد ، توانها تحليل ميرفته و کارها گره ميخورده.
 
وي در پايان گفت : خواهران و برادران مراقب باشيم، فرصت نداريم، به اين نداي قرآني جامع عمل بپوشانيم ، اگر دعوا کرديد، اگر به جان هم افتاديد، اگر اختلافات را کنار نگذاشتيد و کوتاه نيامديد، وَتَذهَبَ ريحُكُم آقايي تون رو از دست ميدهيد، بعد توقع نداشته باشيد حرفتون در استان و کشور خريدار داشته باشد، واعتصموا بحبل الله   حول محور داشته هاي پر افتخارمون، شهدامون امامون با هم متحد باشيم و پيوند داشته باشيم.
 
انتهاي خبر / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس