آخرین اخبار
کد مطلب: 187303
نماينده مردم لردگان ، خانميرزا و فلارد در مجلس شوراي اسلامي ؛
امضا هاي طلايي براي لردگان ، خانميرزا و فلارد گرفته شود / مطالبات مردم اين منطقه بسيارند
تاریخ انتشار : 1403/06/12 18:06:02
نمایش : 77
سيد روح الله موسوي نماينده مردم در مجلس شواري اسلامي گفت : بنده زبان گوياي مردم حوزه انتخابيه شهرستان هاي لردگان ، خانميرزا و فلارد هستم و مطالبات اين منطقه را به گوش شما مي رسانم و انتظار دارم امضاءهاي طلايي براي مردم گرفته شود تا مشکلاتشان مرتفع گردد.
به گزارش  پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، سيد روح الله موسوي نماينده مردم شريف شهرستان هاي لردگان ، خانميرزا و فلارد در مجلس شوراي اسلامي در جلسه شوراي اداري شهرستان لردگان و در حضور استاندار گفت:  از شما استاندار محترم تشکر مي کنيم بابت حضور حضرتعالي در اين حوزه انتخابيه و همچنين تشکر به واسطه رتبه اول شهرستان لردگان در جذب اعتبارات تملک دارايي که اين بي سابقه مي باشد.
 
وي افزود : بندهخ زبان گوياي مردم هستم ، مردم اين حوزه انتخابيه مطالباتي از بنده بعنوان خادم خودشان دارند که بايد پيگير مطالبات مردم شريف حوزه انتخابيه باشم، اين مطابات بايد محقق شوند و مردم بايد در کف ميدان آنها را لمس کنند و ببينند.
 
وي تصريح کرد : اولويت هاي مطالبات مردم بدين شرح مي باشد ، مهمترين مشکل و معضل محورهاي مواصلاتي لردگان با ديگر شهرستان ها و استان ها مي باشد ، اين جاده ها با حجم بسيار زياد ترافيکي نياز به توسعه و چهار بانده شدن دارند ، که بنده تشکر مي کنم که تحرکاتي در اين رابطه صورت گرفته اما همچنان جاي کار دارد.
 
سيد روح الله موسوي ادامه داد : مطالبه بعدي مردم حوزه انتخابيه شهرستان هاي لردگان ، خانميرزا و فلارد موضوع بهداشت و درمان است که  در تمامي جلسات اين مطالبه را مطرح کردم و واقعا وضعيت بهداشت و درمان اينجا وضعيت تاسف باري دارد و جا دارد اين مشکلات مرتفع شود.
 
نماينده مردم سه دهستان با اشاره به مشکلات بيمارستان شهدا لردگان اظهار داشت : طرح توسعه بيمارستان شهدا لردگان که پاسخگوي اين حجم از مراجعه کننده از سه شهرستان و حتي ديگر شهرستان ها و مسافران اطراف را ندارد و مي طلبد اين امر محقق شود و طرح توسعه بيمارستان در دستور کار قرار بگيرد.
 
وي ادامه داد : سومين مطالبه مهم مردم اين منطقه تنش آبي است که گريبان گير مردم شده و با وجود آب هاي سطحي و زير سطحي در شهرستان لردگان همچنان اين منطقه و بخصوص شهر لردگان دچار تنش آبي مي باشد.
 
سيد روح الله موسوي متذکر شد و گفت : اگر پروژه آب چشمه سفيد به سرانجام برسد مشکل آب شهرستان خانميرزا و نيمي از مردم شهرستان لردگان حل خواهد شد و از تنش آبي خارج مي شوند.
 
وي در پايان گفت : يکي از گلايه هاي مردم جنوب استان که هميشه در خط انقلاب بودند تبعيض نسبت به مردم و کمتر ديده شدن اين مردم نسبت به ديگر شهرستان ها مي باشد که داراي مشکلات بسياري در زمينه هاي مختلف اعم از بهداشت ، ورزش ، آموزش و .... مي باشد و اين مطالبه از زبان خود مردم اين منطقه بيان مي شود و بنده آن را به شما انتقال مي دهم که ان شالله اين مطالبات حل شوند.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس