آخرین اخبار
کد مطلب: 187301
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج لردگان ؛
برگزاري دوره تکميلي آموزش نظامي بسيجيان در لردگان
تاریخ انتشار : 1403/06/10
نمایش : 69
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان لردگان گفت: دوره تکميلي آموزش تاکتيک‌هاي نظامي بسيجيان باهدف آمادگي رزمي تقويت توان نظامي بسيجيان در شهرستان لرذگان برگزار شد.
سرهنگ پاسدار فريدون سعيدي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان »، اظهار کرد:  دوره تکميلي بسيجيان واجد شرايط و تحت پوشش ناحيه مقاومت بسيج لردگان و گردان امام حسين (ع) اين شهرستان با استفاده از ظرفيت و نيازسنجي به مدت يک ماه برگزار گرديد.

وي تصريح کرد: در پايان اين دوره به مدت ۲ روز اردوي صحرايي با ظرفيت پشتيباني بسيج و دستگاه‌هاي خدمات رسان به نحو مطلوب در اردوگاه قدس سپاه برگزار شد.

سعيدي با اشاره به اهداف دوره‌هاي تکميلي بسيجيان بيان داشت: اين دوره با هدف ارتقا سطح آمادگي و توان رزم و آشنايي با مسائل نظامي از جمله سلاح شناسي، نگهباني، آداب نظامي و مسائل و تاکتيک وصف جمع و تخريب و کلاس‌هاي بصيرتي و سياسي و احکام برگزار شد.

وي در پايان افزود: بسيجيان آموزش ديده در قالب گردان‌هاي امام حسين عليه السلام و بيت المقدس سازماندهي و در دوره ضرورت خدمت وظيفه در نزديک ترين مکان به محل سکونت خود بکارگيري و از مزاياي کسر خدمت برخوردار خواهند شد.

انتهاي خبر/ 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس