آخرین اخبار
کد مطلب: 187304
استاندار چهارمحال و بختياري خبر داد؛
۱۵ هکتار واحد گلخانه‌اي در شهرستان فلارد بهره برداري شد
تاریخ انتشار : 1403/06/12 18:36:16
نمایش : 51
غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري گفت: ۱۵ هکتار واحد گلخانه‌اي در شهرستان تازه تأسيس فلارد به بهره‌برداري رسيده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، استاندار چهارمحال و بختياري ظهر امروز يک‌شنبه در حاشيه سفر به شهرستان‌هاي لردگان و فلارد، اظهار کرد: شهيد رئيسي و هيأت دولت دو مرتبه به استان چهارمحال و بختياري سفر کردند، مسائل و مشکلات همه شهرها و روستاهاي استان در اين دو سفر خدمت وي مطرح شد و توانستيم براي توسعه و پيشرفت استان مصوبات لازم را اخذ کنيم.

وي افزود: راهبرد شهيد آيت‌الله رئيسي عدالت بود و گواه اين موضوع ۵۰ سفر استاني وي و حضور در سراسر کشور بود، به طبع اولويت استان نيز مناطق محروم است.

استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: مسائل استان از بالاترين سطح در کشور پيگيري مي‌شوند و همچنين تلاش شد تا اين موارد از مسئولاني که وارد استان مي‌شوند نيز دنبال شود.

حيدري عنوان کرد: اولين موضوعي که در دولت سيزدهم در چهارمحال و بختياري رخ داد، شهرستان شدن فلارد بود که با وجود مشکلات بسياري انجام شد، انتقال ادارات به اين شهرستان نيز به دليل فرايند و ساختاري که دارند در حال انجام است.

وي خاطرنشان کرد: براي جاده خانميرزا به فلارد ماده ۲۳ اخذ شده است، اين بدين معني است که اين پروژه به عنوان يک پروژه ملي مطرح شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري اضافه کرد: نهضت ملي مسکن يکي از مطالبات مردم و جوانان شهرستان فلارد بود که با وجود فرايند سخت و پيچيده‌اي که داشت انجام شد.

حيدري بيان کرد: ۱۵ هکتار واحد گلخانه‌اي در شهرستان تازه تأسيس فلارد به بهره‌برداري رسيده است.

وي تاکيد کرد: آبرساني به شهرک صنعتي، فعال نمودن واحدهاي سنگ، احداث و بهره‌برداري از چمن مصنوعي، گازرساني به روستاهاي بدون گاز، برق‌رساني به گلزار شهدا، شبکه اينترنت و مخابرات و… از ديگر اقدامات انجام شده است.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس