آخرین اخبار
کد مطلب: 187276
امام جمعه لردگان ؛
انتخابات يکي از برکات و نعمتهاي نظام اسلامي است
تاریخ انتشار : 1403/04/14 20:40:32
نمایش : 116
حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهرستان لردگان مردم را دعوت به مشارکت حداکثري در انتخابات کرد تا در ساختن ايراني آباد سهيم باشند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، حجت الاسلام مجتبي محمدي مردم را دعوت به مشارکت حداکثري در انتخابات کرد و گفت: شما تصور کنيد انتخاباتي نبود همانطور که دهها سال اينگونه بود ، چقدر خون دلها خورده ايم و شهدا در اين 100 سال داده شده تا به اين نقطه رسيده ايم.
 
وي افزود :  اينک بايد شکر کرد ، شکر نعمت به چيست؟ از شما مي خواهم نه تنها خود و خانواده خود بلکه در راستاي افزايش مشارکت بعد از نماز جمعه نيت کنيد برويد سراغ اقوام و نزديکاني که مردد هستند يا زنگ بزنيد و سهمي در افزايش مشارکت ايفا کنيد ، دعوت به انتخابات دعوت و تجلي تواصي بالحق است.
 
امام جمعه شهرستان لردگان تصريح کرد: راي دادن از طرفي وظيفه شرعي است از طرفي حق است ، همچنين مسير حق و درست براي حل مسائل و پيشرفت است. ، پس همه وظيفه داريم بعد نماز جمعه تلفن دست بگيريم
 
,وي با اشاره به اهميت انخابات گفت : انتخابات محل تمرين صبر و تقواي جمعي است، هم مسئولان و متوليان امانت داري مي‌کنند مراقبت مي‌کنند هم طرفداران نامزدها مراقبت کنند، مراقبت کنيم بخاطر دنياي ديگران تقوا و آخرت خود را بر باد ندهيم. برنده انتخابات در درجه اول ملت ايران است. انتخابات با حضور گسترده مردم امنيت آور است.
 
حجت الاسلام محمدي ادامه داد : فصل انتخابات فرصت تبيين است نه تخريب و دقيقا مرز رعايت اخلاق و بي اخلاقي همين است ، شهيد مظلوم ما آيت الله رئيسي يک نصابي از مديريت انقلابي ارائه کرد. همه بايد ادامه اين نوع مديريت را مطالبه کنند- بايد رصد کرد چه کسي تبيين ميکند چه کسي تخريب، در تبيين چارچوب و ساختار نظام حفظ ميشود ولي در تخريب چارچوب نظام شکسته ميشود و کانديدايي که اينگونه عمل کند يا طرفدارانش اينگونه برخورد کنند از دايره نظام خارج هستند.
 
وي افزود : در تبيين آگاهي و قدرت فکر مردم تقويت ميشود ولي در تخريب قدرت فکر مردم با سخنان فريب آميز و تحريک کننده .سلب ميشود، آقايان و طرفداران اجازه دهند مردم در يک فضاي آرام تصميم بگيرند
 
حجت الاسلام محمدي در پايان گفت : از همه خواهران و برادران شهرستان لردگان مي خواهم بعنوان يک تکليف شرعي نه تنها خود  پاي صندوق راي بياييند ، بلکه ديگران را هم با خود همراه کنند تا در سرنوشت کشور سهيم باشند و با انتخاب درست فرد اصلح را انتخاب کنند.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس