آخرین اخبار
کد مطلب: 187275
رسانه ها بايد روايتگر ، جريان ساز و مطالبات معقول مردم را بيان کنند
تاریخ انتشار : 1403/04/14 01:37:35
نمایش : 117
عصر ديروز ديدار صميمي بين حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهرستان لردگان و اصحاب رسانه ، شهرستان هاي لردگان ، خانميرزا و فلارد صورت گرفت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، ديدار صميمي امام جمعه شهرستان لردگان و اصحاب رسانه و فعالان فضاي مجازي در محا دفتر ستاد نماز جمعه برگزار شد.
 
در ابتداي اين جلسه اصحاب رسانه  ضمن معرفي خود و ارائه  پيشنهادات و انتقادات ، حمايت امام جمعه را در بحث مطالبه گري و بيان مشکلات مردم از رسانه ها را خواستار شدند.
 
حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهرستان لردگان ضمن تشکر از اصحاب رسانه گفت :  امام جمعه زبان گوياي مردم در بحث مطالبه گري است و در تقابل با مسئولين نقش واسطه را ايفا مي کند.
 
وي افزود : هنر امام جمعه بايد به ميدان آوردن مردم و ‌به خط کردن مسئولان براي حل مسائل باشد ، در بيان مطالبات هيچ خط قرمزي به جز آبروي افراد ندارم و در جايي که ظلم ثابت شود نميتوانم سکوت کنم ، اما قبل از کشيدن مطالبات به تريبون نماز جمعه بايد براي جحل مسائل پيگيري کرد و اگر حل نشدند بعد در تريبون نماز جمعه بيان شوند.
 
حجت الاسلام محمدي تصريح کرد : هيچ محدويتي در پيگيري مطالبات مردم ندارم و در تمام سطوح کشوري ، استاني و شهرستاني پيگير مسائل و مشکلات مردم خواهم بود.
 
وي ادامه داد : حل مسائل و مشکلات مردم بدون استفاده از ظرفيت خود مردم امکان پذير نيست ،  همانگونه که در عرصه هاي بزرگتر همانند جنگ تحميلي ، موضوع فراگير کرونا ، سيل ، زلزله و بلاياي طبيعي اين مردم بودند که به ميدان آمدند و مشکلات را دوشادوش مسوئيلن برطرف کردند.
 
امام جمعه شهرستان لردگان در پايان خطاب به اصحاب رسانه گفت : رسانه ها بايد روايت گر  جريان ساز باشند و با رويکرد مطالبه گري پيش بروند ، مردم را با مسائل کوچک نااميد نکنند و گذشته و حال شهرستان را در يک نگاه ببينند و پيشرفت ها را هم ناديده نگيرد.
مطالبات بايد معقول باشد و نقد منصفانه به مسئولين بزنند و ما هم تمام قد حمايت خواهيم کرد.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس