آخرین اخبار
کد مطلب: 187272
در لردگان ؛
در جلسه شوراي اداري شهرستان لردگان با حضور استاندار چه گذشت؟
تاریخ انتشار : 1403/03/27 13:22:00
نمایش : 59
جلسه شوراي اداري شهرستان لردگان با حضور غلامعلي حيدري استاندار شهرستان لردگان برگزار گرديد.
به گزارش  پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، غلامعلي حيدري با بيان اينکه موانع نهضت ملي مسکن در شهرستان برطرف و زمين تامين شود، عنوان کرد: زمين قانون جواني جمعيت نيز تامين و در اختيار متقاضيان قرار گيرد. نهضت ملي مسکن در روستاها نيز بنياد مسکن با جديت دنبال کند.
 
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه تسهيلات شرکت سيمان تامين شود، ادامه داد: جهاد آبرساني و پروژه‌هاي آبرساني زيادي در شهرستان لردگان شروع شده و ادامه دارد، رفع تنش آبي در شهر لردگان با 3 طرح پدافندي گفته شده در دستور کار آبفا و آب منطقه‌اي قرار گيرد تا مشکلات رفع شود.
 
حيدري با اشاره به پيگيري ماده 23 شدن برخي از پروژه‌ها، گفت: ماده 23 براي ورزشگاه، ساختمان بخشداري رودشت و جاده‌هاي لردگان - فلارد و لردگان- سردشت و حوزه بهداشت و درمان پيگيري شود. رفع نقاط حادثه‌خيز توسط راهداري استان و شهرستان دنبال شود.

 
وي با اشاره اينکه طرح هادي در روستاهاي باقي‌مانده شروع شود، ادامه داد: دهياري‌ها و شهرداري‌ها با قير رايگان پروژه‌هاي خود را پيش ببرند و نسبت به بهسازي کوچه‌ها و معابر تلاش کنند.
 
استاندار چهارمحال و بختياري اداره کل نوسازي مدارس در طرح شهيد عجميان، زيباسازي مدارس شهرستان لردگان را بيشتر دنبال کند، مطرح کرد: توسعه مدارس و زيرساخت‌ها و فضاهاي آموزشي و ورزشي مدارس شهرستان لردگان صورت پذيرد.
 
حيدري با بيان اينکه احياي واحدهاي راکد توليدي شهرستان لردگان در دستور کار صمت استان قرار گيرد، خاطرنشان کرد: هدايت سرمايه‌گذاران و بخش خصوصي در سرمايه‌گذاري در صنعت اين شهرستان حتما مورد توجه قرار گيرد.
 
انتهاي خبر / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس