آخرین اخبار
کد مطلب: 187264
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
به مقام و منزلت زنان و دختران در جامعه بايد اهميت داده شود
تاریخ انتشار : 1403/02/21 16:17:31
نمایش : 45
حجت الاسلام رحماني گفت: ضمن تبريک به مناسبت هفته کرامت و ولادت حضرت معصومه (سلام الله عليهم) و روز دختر بايد به مقام و منزلت زنان و دختران در جامعه اهميت داده شود.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، حجت الاسلام رحماني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه لردگان گفت :  عرض تبريک به مناسبت آغاز دهه کرامت از ولادت حضرت معصوم (سلام الله عليهم  ) تا ولادت امام رضا (عليه السلام) و همچنين تبريک  روز دختر و توجه به مقام و منزلت دختران در جامعه بايد اهميت داده شود.
 
وي با اشاره به حديثي از پيامبر اکرم (ص) گفت: دختران چه خوب فرزنداني هستند؛ بهترين فرزند، مهربان و نرمخو، مددکار و آماده کمک به خانواده، انيس محرم هاي خود، با برکت و علاقه مند به پاکيزگي.
 
خطيب نماز جمعه لردگان در خطبه اول نماز با اشاره به مراقبت در برابر دشمن گفت : شيطان به عنوان دشمن درون در ميدان حرام خواري انسان جولان مي‌دهد. از ديدگاه دين اسلام اجتناب نکردن از مال حرام مورد نکوهش و اکل مال حرام است. حرام خواري اثر سوئي بر جان و دل آدمي و خانواده او گذاشته و بسياري از گناهان ريشه در آلودگي روح آدمي دارد.
 
وي افزود : هدف دشمن درون انسان يعني شيطان آلوده کردن محيط دروني انسان است و هدف دشمن بيروني آلوده کردن محيط بيروني و جامعه است که محيط آلوده و يا سالم در رفتار آدمي تاثير داشته و نقش بسيار اساسي در تربيت يا تخريب شخصيت انسان دارد.
 
حجت الاسلام رحماني ضمن تبريک به مناسبت هفته بسيج سازندگي گفت: : فرمان مقام معظم رهبري ( مد ظله العالي) در مخالفت با انحلال جهاد سازندگي، جايگزين آن نهاد انقلابي و حامي گروه‌هاي جهادي مقرر فرمودند.
 
وي در ادامه گفت : با تشکر از گزارش برادر عزيزم جناب سرهنگ جليل فرمانده بسيج سازندگي و از خدمات گسترده اين نهاد در سطح شهرستان تشکر مي‌کنم.
 
وي با اشاره به خدمات ارزنده بسيج سازندگي سپاه لردگان گفت : ساخت و تکميل منزل مسکوني مددجويان همکاري با کميته امداد و سرپرستي بنياد مسکن با۱۰۴ واحد مسکوني. طرح شهيد همداني محروميت زدايي در بخش هاي منج ريگ. تسهيلات اشتغال زايي ۲۲۰ نفر. اهداي جهيزيه . طرح شهيد سليماني کمک‌هاي مومنانه و  برگزاري اردوهاي جهادي در روستاهاي محروم با همکاري  شبکه بهداشت و درمان، دامپزشکي، کميته امداد و هلال احمر، آسفالت بين مزارع و همکاري با گروه‌هاي جهادي.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس