آخرین اخبار
کد مطلب: 187269
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
معمار کبير انقلاب اسلامي احيا گر دين نبوي بود
تاریخ انتشار : 1403/03/11
نمایش : 118
حجت الاسلام و المسلمين مجتبي محمدي امام جمعه شهرستان لردگان گفت : ارتحال ملکوتي معمار کبير انقلاب اسلامي احيا گر دين نبوي در زمانه تاريکي حضرت امام روح الله خميني کبير است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، حجت الاسلام و المسلمين مجتبي محمدي امام جمعه شهرستان لردگان ضمن گراميداشت ١۴ خرداد سالروز ارتحال بنيان گذار کبير انقلاب اسلامي گفت: ارتحال ملکوتي معمار کبير انقلاب اسلامي احيا گر دين نبوي در زمانه تاريکي حضرت امام روح الله خميني کبير است.
 
وي افزود : عزيزي  که به ما عزت داد « نه سازش نه تسليم» را به ما آموخت، او که نشان داد مي شود در وسط ميدان مبارزه وسياست بود ولي مومنانه زيست. همان شخصيتي که اصل «ما مي توانيم» را به ما ياد داد. به مافهماند عزت در وحدت است.
آن مرجعي که هم تهجر مخالف بود هم با اسلام التقاطي و انگليسي، فقط فقط اسلام ناب محمدي، آن فرمانده اي که از اول فرمود اسرائيل غده سرطاني است و بايد محو شود. آن بصيري که فرمود هرچه فرياد داريد بر سر آمريکا بزنيد
 
وي تصريح کرد : امروزه خط دشمني با راه امام زنده است و شاکر خداييم به وجود رهبري بصير، حکيم، فقيهي بزرگ، فرماندهي مقتدر که بعد از امام راحل اين کشتي نجات بشريت در درياي پر تلاطم عالم را نا خدايي کرد. امام حاضر سيد علي الحسيني خامنه اي عزيز.
 
حجت الاسلام محمدي با اشاره به مسير روشن امامين انقلاب گفت : امروز اگر کسي به مسيري که امامين انقلاب اسلامي ايجاد کردند شک دارد، اگر کسي ترديد در موفقيت دارد، به دانشگاه هاي اروپايي و آمريکايي بنگرد، به افول آمريکا نگاه کند، به بيچارگي و افول رژيم صهيونيستي نظاره کند، سرعت تحولات و حوادث خيلي زياد است و احتمال تصادف را بالا مي برد.
مراقب باشيم و مراقبت کنيم در اين مسير پر بهجت و در اين زمانه اي که به تعبير رهبر حکيم انقلاب در نامه به دانشجويان آمريکا نگاشته اند: تاريخ در حال ورق خوردن هست. مراقب باشيم سقوط نکنيم.
 
وي در ادامه ضمن تسليت و ابراز تاسف از شهادت شهداي خدمت اظهار داشت : رضوان خدا بر رييس جمهور شهيد ما که حقا و حقيقتا شاگرد ممتاز گفتمان مترقي امامين انقلاب اسلامي بود. راه شهيد رييسي و گفتمان اين سيد مظلوم که همان گفتمان انقلاب بود بايد معيار رييس جمهور  انقلابي پيش رو باشد.
 
وي تصريح کرد : اگر خون شهيد بهشتي و شهيد رجايي تفکر ليبرالي و ضد ديني مجاهدين خلق را براي هميشه از کشور بر طرف کرد، خون اين سيد شهيدان خدمت  و همراهان  شهيدش هم بايد تفکر غير انقلابي حاکم بر اقتصاد و سياست در برهه هايي دار براي هميشه از سر ما بر طرف کند.
 
حجت الاسلام محمدي در خطبه اول نماز اظهار داشت: مردم شما (همگي) نيازمند به خدائيد؛ تنها خداوند است که بي‌نياز و شايسته هر گونه حمد و ستايش است! انسان عاقل کسي که خودش را مي شناسد و براساس شناخت خود اقدام مي کند ، تصور کنيد فردي را که حسابش خالي است، چک بکشد و يا انساني که استخوان پايش ترک برداشته و نمي داند و از ارتفاع مي پرد.
 
وي افزود : عزيزان باور کنيم که هيچ نداريم و توشه خالي است و هرچه است دست آن غني بلند مرتبه است، آبرو دست اوست، عزت قلوب مردم با هدايت اوست، پس شکر کن و تسليم شو ، به اين قدرت و جواني وثروت غره نشو، به اين احترام وآبرو ننازيد. وقتي آمدي هيچ بودي و هيچ نداشتي و وقتي هم مي روي هم هيچ نداري.
 
 
خطيب جديد نماز جمعه لردگان با اشاره به حضورش در شهرستان لردگان گفت: شاکر خدايم بابت حضور و توفيق حقير در اين شهرستان پر افتخار. آنچه در لردگان در ذهن بنده و خيلي هاي ديگر وجود دارد حضور هميشگي در صحنه هاي انقلاب است (هرجاي کشور و نظام نياز داشته ) که نمونه هاي از آن را امروز درگلزار شهدا بايد جستجو کرد (رضوان و سلام و صلوات بر ارواح مطهر شهدا ) نمونه اي از اين حضور را بايد در کاروان پياده ديد. 
 
وي در رابطه با جايگاه نماز جمعه گفت: اين جايگاه و اين سخن گاه هم محل سخن از انقلاب و سخن گاه و تريبون انقلاب اسلامي است ، نه اشخاص و نه جريان ها و مجموعه ها ، امام جمعه زبان گوياي مردم در برابر مسولان مخصوصا مسوولي است که براي مردم تلاش مي کند. امام جمعه متعلق به همه است ، در بيان مطالبات مردم هيچ خط قرمزي ندارد، خط قرمز فقط خطوط انقلاب اسلامي است.
 
وي تصريح کرد : براي مطالبات اين شهرستان راه زيادي طي شده است ، ولي مسير و مطالبات زياد است. (مسئله سد و مسئله  آب، حوزه اشتغال، قضيه بانک ها، مسئله مسکن، مسائل مرتبط با اجاره ها و چند مسئله ديگر جزو مهمترين مشکلات است که با حمايت مديران خادم و کمک و حمايت شما مردم بايد ايستاد و با حاکم شدن جريان عقلانيت مشکلات را حل کرد.
 
وي در پايان  گفت: از امامان جمعه قبلي، علماي که اينجا زحمت کشيدند تا اين مسير ايجاد شد، ويژه  از حاج آقاي رحماني تشکر مي کنم و تشکر از حضور  مردم عزيز  اردل.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس