آخرین اخبار
کد مطلب: 187266
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
با اتحاد بايد خرمشهرهايي که در دست دشمن است را آزاد کنيم
تاریخ انتشار : 1403/03/04 16:55:36
نمایش : 84
حجت الاسلام رحماني ضمن تبريک سالروز آزادسازي خرمشهر گفت: بعضي مناسبت‌ها و حوادث به گونه‌اي است که انسان نمي‌تواند به آنها توجه نکند زيرا آنها در سعادت امروز انسان نقش دارند و عامل مهمي هستند. يکي از اين حوادث مجموعه ۸ سال دفاع مقدس و به خصوص حوادث ارزشمندي چون فتح خرمشهر و مقاومت مردم دزفول در آن سال‌هاي سخت است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « جهانبين نيوز » ، حجت الاسلام رحماني ضمن تبريک سالروز آزادسازي خرمشهر گفت: بعضي مناسبت‌ها و حوادث به گونه‌اي است که انسان نمي‌تواند به آنها توجه نکند زيرا آنها در سعادت امروز انسان نقش دارند و عامل مهمي هستند. يکي از اين حوادث مجموعه ۸ سال دفاع مقدس و به خصوص حوادث ارزشمندي چون فتح خرمشهر و مقاومت مردم دزفول در آن سال‌هاي سخت است.
 
وي  افزود : اگرچه فراوان راجع به اين حوادث سخن گفته شده است و کتاب‌هايي تاليف شده و مهم‌ترين مطالب درباره علت و دليل اين رخدادهاي مهم است ، اما چطور مي‌شود که فتح خرمشهر اتفاق مي افتد و مي فرمايند : خرمشهر را خدا آزاد کرد. اين نصرت خدا براي چه بود و چه چيزي اين غير ممکن را ممکن ساخت. کاربرد اين دانستن و اثر آن در زندگي فعلي ما چيست؟
 
وي تصريح کرد : اينکه مولا و رهبر عزيزتر از جانمان مي‌فرمايند : «خرمشهرها در پيش روي داريم» از ما چه مي‌خواهد و اين هشدار براي چيست ؟ آنچه آن روز خرمشهر را آزاد کرد و پيروزي براي ايران را در جنگ رقم زد و دشمن و حاميانش را نااميد کرد، مقاومت و ماندن در ميدان که در سايه وحدت امت با امام خود ايجاد شده بود و باعث آبروبخشي به ايران شد.
 
حجت الاسلام رحماني ادامه داد : امروز هم با وحدت بايد در ميدان مبارزه با دشمن مقاومت کنيم تا خرمشهرهايي که در دست دشمن است را آزاد کنيم، امروز خرمشهر اقتصاد ما در دست دشمن است. گراني و تورم ، بالا و پايين بردن ارز و طلا در دست دشمن خارجي و ايادي کثيف داخلي‌اش است.
 
وي در جايي ديگر گفت : امروز خرمشهر فرهنگ، ادب، حيا و عفاف جامعه ما، درک و انديشه بخشي از جوانان و نوجوانان، گرايش بعضي مردان و زنان کهنسال جامعه ما در تصرف و تجاوز دشمن است .امروز بعضي از ادارات و مديران ما، در خرمشهر خدمت به مردم، در محاصره و اشغال دشمن قرار گرفته‌اند. مسئول ما و اداره ما آنگونه که دشمن عمل مي‌خواهد عمل مي‌کند و آن ناراضي کردن مردم است.
 
خطيب نماز جمعه لردگان با اشاره به بيانات رهبري گفت: اينکه حضرت آقا فرمود خرمشهرها در پيش روي داريم يعني اينکه اي مردم و اي جوانان قهرمان ايران اسلامي و اي مردان و زنان با غيرت و شجاع در ميدان مبارزه بايستيد و مقاومت کنيد تا : خرمشهر اقتصاد خرمشهر فرهنگ و عفاف خرمشهر اداراتمان را از چنگال دشمن بيرون آوريم.
 
وي افزود: سرداران آن روز کشور در فتح خرمشهر، سردار کاظمي و سردار سليماني‌ها بودند، سرداران امروز و خرمشهرهاي امروز شخصيت‌هاي گرانقدري چون شهداي خدمت، بهترين رئيس جمهور ايران آيت الله شهيد رئيسي، بهترين امام جمعه ايران آيت الله شهيد آل هاشم، بهترين وزير ايران شهيد دکتر امير عبداللهيان و و بهترين‌هاي همراهشان بودند . ان‌شاءالله به برکت ايثار آنها و همت و عزم سرداران مسئول کشور شاهد فتح‌هاي جديد خرمشهرها باشيم. ان‌شاءالله...
 
حجت الاسلام رحماني در خطبه دوم نماز اظهار داشت : امروز روز مقاومت دزفول نامگذاري شده است.‌ موشک باران‌ گسترده دشمن در سال‌هاي دفاع مقدس و مقاومت مثال زدني مردم با فرهنگ و با اصالت دزفول باعث ماندگاري و افتخار اين شهرستان در تاريخ انقلاب اسلامي است. به محضر آن مردم مقاوم اداي احترام و به پيشگاه با عظمت شهداي گرانقدرشان درود و سلام مي‌فرستيم.
 
وي تصريح کرد: جامعه ايران ما امروز داغدار عروج ملکوتي سردار بزرگ خدمت و مردمداري، رئيس جمهور محبوب، شهيد آيت الله رئيسي است. عرض تسليت داريم اين ضايعه بزرگ را و از خداي متعال ترفيع درجات آن عزيزان را مسئلت داريم. اميدواريم خداي متعال با توفيق به ملت در انتخاب فرد اصلح و جايگزيني شايسته براي رياست جمهوري، ان‌شاءالله شاهد تحقق برنامه‌ها و اهداف رئيس جمهور عزيز و فقيد سعيدمان باشيم.
 
رحماني با اشاره به حضور پر شور مردم در مراسم گراميداشت شهداي خدمت گفت: تشکر مي‌کنيم از حضور باشکوه شما در مراسمي که به اين مناسبت برگزار شد و مسئولان را به تلاش مضاعف براي خدمت بيشتر به مردم براي اظهار ارادت به ارواح مطهر آن شهيدان دعوت مي‌کنيم. مطمئناً در اين حادثه چون ساير حوادث در انقلاب اسلامي الطافي از سوي خداي متعال به کشور و مردم ما ارزاني خواهد شد.
 
وي در پايان گفت: حفظ وحدت و بهتر گفته شود وجود وحدت بين مسئولين شهر و اهتمام جدي به گسترش خدمات دولت در سطح شهرستان است. بعضي به دنبال القاء تفرقه بين مسئولين و دلسرد کردن مسئولين ادارات هستند. استاندار محترم و فرماندار محترم و مسئولين ادارات بهترين‌ها هستند و هيچکس قرار نيست تغيير پيدا کند. من از مسئولين محترم شهرستان مي‌خواهم با قدرت و قوت وظايف خود را انجام دهند و توجهي به شايعات دلسرد کننده‌اي که جريان خدمت رساني به مردم را با مشکل روبرو مي‌کند، توجه نکنيد.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس