آخرین اخبار
کد مطلب: 147105
در لردگان ؛
افتتاح پايگاه اورژانس 115 در منطقه اوره و بارز لردگان
تاریخ انتشار : 1401/12/01
نمایش : 696
فرماندار لردگان گفت : امروز شاهد افتتاح اورژانس 115 روستاي قلعه مدرسه اوره هستيم که توسط خيرين ساخته شده اين مرکز جمعيتي حدود 14 هزار نفر را پوشش ميدهد وغريب به چهل روستا و آبادي را هم تحت پوشش دارد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان ؛ رضا باميري فرماندار لردگان گفت : امروز شاهد افتتاح پايگاه اورژانس 115 روستاي قلعه مدرسه اوره که توسط خيري بنام سيد محمد خونساري احداث گرديد مورد بهره برداري قرار گرفت.

باميري در ادامه اظهار داشت :  اين مرکز جمعيتي حدود 14 هزار نفر را پوشش ميدهد و غريب به چهل روستا و آبادي را هم تحت پوشش قرار خواهد داد،  مرکز جامع سلامتي که در قلعه مدرسه وجود دارد به صورت شبانه روزي نيست و با توجه به فاصله اي که تا مرکز شهرستان دارد،  ضرورت دئارد اين مرکز تازه تاسيس شبانه روزي شود تا مردم از خدمات آن بهره مند شوند.

ايشان در ادامه گفت : ساختمان اين اورژانس با مساحت 120رمتر مربع ساخته شده که مبلغ يک ميليارد تومان هزينه ساخت اين مرکز توسط خيرين پرداخت گرديد.

مراسم افتتاحيه اين مرکز با حضور فرماندار شهرستان لردگان ، امام جمعه ، بخشدار منج و رئيس شبکه بهداشت و درمان لردگان ،فرماندهي انتظامي لردگان و جمعي از مسئولين شهرستان و بخش و مردم منطقه برگزار گرديد.

انتهاي خبر / 630 ل

گالري تصاوير /
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس