آخرین اخبار
کد مطلب: 146768
امام جمعه شهرسان لردگان در تجمع ضداستکباري مردم لردگان گفت:
آمريکا بزرگترين جنايتکار تاريخ بشريت است
تاریخ انتشار : 1400/08/13 12:43:17
نمایش : 1440
حجت الاسلام يدالله رحماني گفت: دزدي نفتکش ايران يکي از اقدام‌هاي مذبوحانه آمريکا در روز گذشته بود که سبزپوشان نيروي دريايي سپاه و مدافعان حريم ولايت با اقتدار در مقابل اين جنايت که در درياي عمان رخ داد، ايستادند و شکست خفت باري بر استکبار تحميل کردند. که اين نشان از اقتدار جمهوري اسلامي ايران است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام يدالله رحماني امام جمعه شهرسان لردگان به عنوان سخنران همايش 13 آبان در جمع داتش آموزان و معلمين اين شهرستان گفت:  روز ۱۳ آبان که به روز ملي مبارزه با استکبار جهاني نام‌گذاري شده است.
امام جمعه لردگان تصريح کرد:  ۱۳ آبان در تاريخ انقلاب، يوم الله و از رويدادهاي مهم پرافتخار انقلاب است که فراموش نخواهد شد.
ويافزود: اگر تاريخ پرافتخار انقلاب اسلامي را ورق بزنيد توطئه‌هاي مستکبران و دشمنان از قبل و بعد از انقلاب وجود داشته و هست اما با استقامت و دلاوري ملت همه آنها خنثي شدند.
 
رحماني با بيان اينکه خوي استکباري آمريکا هميشه وجود دارد، گفت:  دزدي نفتکش ايران يکي از اقدام‌هاي مذبوحانه آمريکا در روز گذشته بود که سبزپوشان نيروي دريايي سپاه و مدافعان حريم ولايت با اقتدار در مقابل اين جنايت که در خليج فارس و درياي عمان رخ داد، ايستادند و شکست خفت باري  بر استکبار تحميل کردند. که اين نشان از اقتدار جمهوري اسلامي ايران است.
 
وي بيان داشت: ايران تاريخ کهني دارد اما آمريکا کجاست؟ تاريخ اين کشور کجاست، جز اينکه بوميان رنگين پوست ساکن آمريکا توسط مهاجران اروپايي قتل عام شدند، آمريکايي ها دو تا جنگ جهاني اول و دوم را به راه انداختند و بعد از جنگ جهاني دوم اينقدر آدم کشتند که چيزي جز جنايت عليه تاريخ بشريت نيست.
 
رحماني گفت: آمريکا به ناحق دو شهر بزرگ ژاپن را مورد حمله اتمي قرار داد و پس از جنگ، سازمان ملل را تشکيل داد و با ايجاد يک‌ مجموعه فاسد و استکباري چون شوراي امنيت را ايجاد کرد که پنج کشور که جنايت بيشتري کردند از حق وتو برخوردار شدند و اين چهره جنايتکار عليه بشريت است.
 
امام جمعه لردگان تصريح کرد: جمهوري اسلامي ايران اولين نظامي است در دنيا که با تمام وجود در مقابل نظام شيطاني آمريکايي ايستاد و با تصرف لانه جاسوسي انقلاب دوم رخ داد و پاي اين نظام فاسد از کشور قطع شد.
 
در تجمع  ضداستکباري  مردم  لردگان که اقشار و گروه‌هاي مختلف حضور داشتند،  سرود دانش آموزي، بيانيه تشکل‌هاي دانش آموزي اجرا و و شعارهاي کوبنده‌اي عليه استکبار و حاميان آن سر داده شد.
در اين آيين مردم با شعارهاي مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل و آل سعود خائن، فرياد زدند اي رهبر آزاده، آماده ايم آماده ، راه نجات امت ولايت، تجلي بصيرت اطاعت از ولايت.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس