آخرین اخبار
کد مطلب: 126104
در هفته نيروي انتظامي قبور مطهر شهداي لردگان غبارروبي شد
مسئول عقيدتي سياسي انتظامي شهرستان لردگان: سلامت و امنيت دو نعمت بزرگ خداوند است+ تصاوير
تاریخ انتشار : 1398/07/11
نمایش : 3236
حجت الاسلام عبدالکريم خالدي مسئول عقيدتي سياسي انتظامي شهرستان لردگان با گراميداشت هفته نيروي انتظامي گفت: امنيت پايدار ايران اسلامي مديون خون شهدا و مجهادتهاي رزمندگان اسلام است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، در اين مراسم حجت الاسلام عبدالکريم خالدي مسئول عقيدتي سياسي انتظامي  شهرستان لردگان با گراميداشت  هفته نيروي انتظامي گفت: امنيت پايدار ايران اسلامي مديون خون شهدا و مجهادتهاي رزمندگان اسلام است.

وي، حضور هميشگي نيروهاي انتظامي در تمام صحنه‌ها را يکي از دستاوردهاي مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي برشمرد و گفت: حضور هميشگي نيروهاي انتظامي در تمام صحنه ها و نقاط کشور و زندگي اجتماعي مردم خود تاييدي بر اقتدار و امنيت توسط اين عزيزان است.

حجت الاسلام خالدي در ادامه با بيان اينکه امروز کشورمان در تمامي عرصه هاي علمي ،صنعتي، نظامي و سياسي به توفيقاتي دست يافته است گفت: اکنون نيروهاي مسلح کشورمان اماده اند با تبعيت از رهبرمعظم انقلاب تمامي نقشه هاي شوم بيگانگان را خنثي ودربرابر زياده خواهي هاي آنان ايستادگي کنند.

مسئول عقيدتي سياسي انتظامي  شهرستان لردگان افزود: امنيت و آسايش هم از آن نعمتهايي است که تا هست قدرش را نمي دانيم، اما اگر گرفتار ناامني، سلب آسايش، آشوب و بلوا و هرج و مرج گرديم، مي فهميم که «امنيت»، چه نعمت بزرگ و گوارايي است. لذا بايد قدر اين نعمت را بدانيم پيش از آن که از دستش بدهيم.

گفتني است اين مراسم با حضور خانواده هاي معظم شهدا، ايثار گران، جانبازان، اقشار مختلف مردم، نيروهاي نظامي و انتظامي و مسئولين ادارات در مزار شهداي اين شهرستان بر گزار شد. 

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس