آخرین اخبار
کد مطلب: 126033
همايش عفاف و حجاب در شهرستان لردگان برگزار شد+ تصاوير
تاریخ انتشار : 1398/04/20
نمایش : 1569
به مناسبت هفته حجاب و عفاف همايشي صبح روز پنج شنبه با حضور پرشور مسئولين و بانوان لردگاني در مصلاي اولي الامر لردگان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام تاج زاد امام جمعه شهرستان لردگان، در اين مراسم گفت: حجاب و عفاف از ارزش هاي فرهنگي دين اسلام است که با پيروزي انقلاب اسلامي تقويت شد.

وي افزود: با پيروزي انقلاب اسلامي هويت زنان احيا شد و زنان داراي کرامت و منزلت بيشتر در جامعه شدند.

وي اظهار داشت: دشمن از طريق شبکه هاي اجتماعي در پي ترويج بي حجابي در جامعه است تا با رواج بي بند و باري و سست کردن بنيان خانواده به نظام جمهوري اسلامي آسيب بزند.

تاج زاد بيان کرد: در حال حاضر با توجه به وضعيت حجاب در جامعه، آرام آرام با وضع مبتذل قبل از انقلاب مواجه هستيم؛ انسان نبايد در هر فسادي دست از امر به معروف و نهي از منکر بردارد و انواع مفاسد در جامعه نيازمند مبارزه است.

امام جمعه شهرستان لردگان اضافه کرد: حضرت زينب کبري (عليهاالسّلام)، با حفظ حجاب، عفاف و کرامت خويش، در تمام لحظات زندگي، خصوصا در کربلا، حماسه‌اي از حضور عزت‌مندانه همراه با حجاب، در عين اسارت آفريدند؛ که در تاريخ بشر جاودانه گرديد و مستکبران زمان را رسوا ساخت.


وي گفت: تقويت باورهاي ديني، ارزش هاي اسلامي و ترويج حجاب بايد در اولويت برنامه هاي دستگاه هاي فرهنگي و اجتماعي قرار داشته باشد.

۲۱ تير ماه، سالروز قيام مردم مشهد عليه کشف حجاب است که در اين روز رضاخان پهلوي مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد مشهد به خاک و خون کشيد.

از ۱۵ تا ۲۱ تيرماه به عنون هفته حجاب و عفاف نامگذاري شده است.
 
 

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس