آخرین اخبار
کد مطلب: 125815
دانا گزارش مي دهد؛
#استخدام_بنفش ترند برتر توئيتر فارسي شد/ اعلام مخالفت جدي کاربران فضاي مجازي با استخدام سفارشي و اتوبوسي در دولت
تاریخ انتشار : 1397/09/20 09:45:27
نمایش : 1542
به تازگي توصيه نامه اي از سوي رئيس دولت به کليه وزارت خانه ها و ارکان هاي دولتي براي استخدام فعالان ستاد هاي انتخاباتي حسن روحاني ابلاغ شده است که بررسي ابعاد اين توصيه نامه حکايت از تلاش سازماني دولت براي انتصاب اتوبوسي هوادارن خود خلاف فضاي شايسته سالاري دارد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از شبکه اطلاع رساني راه دانا؛ يکي از مهمترين نگراني ها پس از تصويب قانون منع به کارگيري بازنشستگان، پديد آمدن فضاي رانت براي استخدام ژن هاي خوب به نام جوان گرايي بوده است. رانتي که با استفاده از ضعف هاي ساختاري و خلاء هاي قانوني فضاي شايسته سالاري را تبديل به پارتي بازي و استخدام هاي سفارشي و اتوبوسي مي‌کند.


در همين خصوص به تازگي توصيه نامه اي از سوي رئيس دولت به کليه وزارت خانه ها و ارکان هاي دولتي براي استخدام فعالان ستاد هاي انتخاباتي حسن روحاني ابلاغ شده است که بررسي ابعاد اين توصيه نامه حکايت از تلاش سازماني دولت براي انتصاب اتوبوسي هوادارن خود خلاف فضاي شايسته سالاري دارد.



همين مسئله باعث شد تا از روز گذشته موجي در توئيتر با عنوان #استخدام_بنفش راه اندازي شده و مخاطبان فضاي مجازي با رساندن پيام خود به طيف‌هاي مختلف مردم آن هم با توجه به موج بيکاريِ کم سابقه در کشور يک تحرک براي انگيزش دستگاه‌هاي نظارتي براي برخورد با اين ماجرا را فراهم کنند.

حالا با گذشت کمتر از 24 ساعت از آغاز موج #استخدام_بنفش ، اين هشتک توانست در توئيتر فارسي به ترند اول تبديل شده و نشان دهد کاربران فضاي مجازي به شدت مخالف هرگونه استخدام سفارشي و اتوبوسي هستند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس