آخرین اخبار
کد مطلب: 187313
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
به اسرائيل ميگوييم ما عاشق نبرد با تو هستيم
تاریخ انتشار : 1403/07/13 15:18:22
نمایش : 71
خطيب نماز جمعه شهرستان لردگان گفت: امروز قلب جهان اسلام در مصلي امام خميني تهران ميزند ، ما هم اينجا و دل در گرو آن جا داريم، امروز رهبر مجاهد، بصير و شجاع ما يکبار ديگر ثابت کرد حقيتا فرزند خلف حيدر کرار است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، حجت الاسلام مجتبي محمدي امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به نماز جمعه تهران به امامت مقام معظم رهبري گفت: امروز قلب جهان اسلام در مصلي امام خميني تهران ميزند ، ما هم اينجا و دل در گرو آن جا داريم، امروز رهبر مجاهد، بصير و شجاع ما يکبار ديگر ثابت کرد حقيتا فرزند خلف حيدر کرار است.
 
حجت الاسلام محمدي ضمن اشاره به تحولات اخير در منطقه گفت : در حالي که ما مرز کشيده ايم و خود را برتر ميدانيم و فارس و عرب ميکنيم فرزندان خلف خميني در لنبان ايستاده اند براي دفاع از انقلاب ، مجاهد کبير سيد حسن يک حجت است يک مکتب است و يک راه و مدرسه ، مثل حاج قاسم ، آنها شاگردان ممتاز مکتب خميني کبير هستند.
 
وي افزود : فرمان امام امت در جهاد براي آزادي قدس شريف حجت است، اما اينجا دلبستگي هاي ما کار دستمون ميدهد ، ترس ها ، محبت‌ها ، وابستگي ها مانع تحقق فرمان ولي امر ميشود ، گاهي خطرناک‌تر خواهد شد، هم مانع خودش هست و خودش کاري نميکند هم مانع ديگران ميشود، از ترس و از شدت وابستگي  اما آينده اين داستان قطعا پيروز جبهه حق است.
 
خطيب نماز جمعه لردگان تصريح کرد: اما عزيزان هرچقدر هدف بزرگتر و والاتر سختي هم بيشتر، اگر هدف شد تحقق حکومت ولي الهي در عالم و حکومت حجت خدا پس هزاران هزار چون مايي فداي اين راه شدن ارزش دارد، ما که ارزشي نداريم ، چون فاطمه اي ناموس الهي فداي آن گشته ، پس عرضه بداريم اي اسرايبل ما عاشق نبرد با تو هستيم.
 
وي ضمن تبريک به مناسبت هفته نيروي انتظامي گفت: هفته نيروي انتظامي را تبريک عرض مي کنيم ، نيروي انتظامي يکي از ستونهاي استوار امنيت در کشور است‌ ، نيروي انتظامي پيشاني و آبروي نظام است، ما در مسئله امنيت هيچ تعارفي نداريم، نبايد اجازه دهيم امنيت خدشه دار شود ، شرطش اين است که اجازه ندهيم نيروي هاي نظامي و انتظامي ما تضعيف شوند.کساني که در اين سالها تلاش کردند در فضاي حقيقي خدشه به نيروهاي حفظ امنيت ما کنند چه بخواهند چه نخواهند خيانت کرده ان  وخائن هستند.
 
حجت الاسلام محمدي در پايان گفت : نيروي انتظامي مظلوم است و مقتدر مظلوم است چرا که مثل خيلي از نيروهاي نظامي دنيا نيست که با مردمش آنگونه برخورد کند، هر هفته هم شهيد ميدهد، در فضاي مجازي و حقيقي هم مورد اتهام است ، هرجايي هم اتفاقي و درگيري شخصي اين نيرو بايد به صحنه بيايد، مقتدر است چرا که در کشوري با اين پهناوري و با اين همه دشمن محکم مي ايستد و در اوج امنيت هستيم.
 
انتهاي خبر / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس