آخرین اخبار
کد مطلب: 187311
فرماندهي نيروي انتظامي استان ؛
اجراي طرح ضربتي پاکسازي نقاط آلوده و ارتقا امنيت اجتماعي در فلارد/ کشف ۹۰ کيلو انواع مواد مخدر
تاریخ انتشار : 1403/07/04
نمایش : 65
فرمانده انتظامي استان، از اجراي طرح ضربتي پاکسازي نقاط آلوده و ارتقا امنيت اجتماعي در مناطق جرم خيز شهرستان فلارد خبر داد و گفت:در اين راستا ۹۰ کيلو انواع مواد مخدر کشف و ۱۵ متهم دستگير شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان »  و به نقل از خبرگزاري پليس، سردار"حسين امجديان"دراين باره گفت : اجراي طرح پاکسازي نقاط آلوده و ارتقا امنيت اجتماعي در مناطق جرم خيز شهرستان فلارد، با بکارگيري ماموران انتظامي و پليس هاي تخصصي به مرحله اجرا در آمد.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري بيان داشت: در اين  راستا ۶۰ ميليارد ريال انواع کالاي قاچاق، ۹۰ کيلو گرم انواع مواد مخدر  کشف ، ۶ دستگاه خودرو شوتي توقيف، ۴ باب مغازه و انبار کالاي قاچاق و توزيع موادمخدر پلمب و ۱۵ متهم دستگير که به همراه پرونده متشکله به مراجع قضايي معرفي شدند.

اين مقام  ارشد انتظامي ضمن تشکر از همکاري خوب دستگاه قضائي و ديگر سازمان هاي مرتبط با پليس، گفت: پليس استان در تامين نظم و امنيت مردم از جان خود مايه مي گذارد  و برخورد قاطع و قانوني با سوداگران مرگ با جديت ادامه خواهد داشت.

سردار " امجديان "در پايان با تشکر از اقدامات شبانه روزي کارکنان پليس در استان و همراهي مردم عزيز استان در اجراي طرح هاي آرامش در شهر و پاکسازي نقاط آلوده،  از شهروندان درخواست  کرد هرگونه موارد مشکوک را به سامانه ۱۱۰ پليس گزارش نمايند.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس