آخرین اخبار
کد مطلب: 187289
فرماندار لردگان ؛
خبرنگاران سمبل حق طلبي هستند
تاریخ انتشار : 1403/05/19 19:46:08
نمایش : 151
فرماندار لردگان : خبرنگاران سمبل حق طلبي هستند ، که با نگاه دقيق و فلم روشن نور حقيقت را در جامعه اشاعه خواهند داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، منصور کريم زاده فرماندار شهرستان لردگان در جمع خبرنگاران و فعالان فضاي مجازي ضمن گرامي داشت ياد شهداي خبرنگار گفت : جايگاه خبرنگاران در ميدان خبر و رسانه بسيار والا و ضروري است و همچون افسران جهاد تبين مي باشند.
 
وي افزود : خبرنگاران رسالت بسيار سنگيني دارند و بايد اخبار درست و صادقانه به دست مردم برسانند و حق را بگويند و اجازه ندهند اخبار اشتباه به مردم برسد.
 
فرماندار لردگان با اشاره به نقش کليدي خبرنگاران در کمک به دولت گفت: خبرنگاران طبق رسالتي که دارند بايد به دولت کمک کنند تا مشکلات مردم حل شود ، خبرنگاران ميتوانند با اشاعه اخبار اقدامات دولت به روند خدمات رساني به مردم به دولت کمک کنند.
 
وي اظهار داشت: خبرنگاران و رسانه ها بايد دولت را نقد کنند اما نقد منصفانه و سازنده نه با توهين و لجن پراکني ، يک خبرنگار مومن حتما مي تواند اطلاعات خوبي در اختيار مردم قرار دهند.
 
منصور کريم زاده در پايان گفت: از خبرنگاران و فعلان فضاي مجازي شهرستان حمايت خواهيم کرد چه در بحث آموزش و چه در بحث حمايت حقوقي و اعطا تسهيلات جهت توسعه کار حرفه اي خود و خريد تجيزات.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس