آخرین اخبار
کد مطلب: 187273
جانشين فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان ؛
مردم لردگان بازهم حماسه سازي خواهند کرد
تاریخ انتشار : 1403/04/03
نمایش : 243
سردار افضلي جانشين فرماندهي سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان در نشست بصيرتي در شهرستان لردگان شاخصه هاي يک انتخاب درست را تشريح کرد و گفت مردم لردگان بازهم در صحنه انتخابات حماسه سازي خواهند کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، سردار افضلي جانشين فرماندهي سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان در نشست بصيرتي در جمع کارکنان، بسيجيان و پيشکسوتان سپاه ناحيه لردگان گفت: در آستانه آزمون بزرگي قرار داريم و بار ديگر به ياري خدا و با بينش و بصيرت شما مردم حماسه اي ديگر را رقم خواهيم زد.
 
وي افزود : با وجود تبليغات سوء دشمن و ناميد کردن مردم ديديد که چطور در مراسم تشييع و خاک سپاري شهيد جمهور مردم با حضور بي نظير خود پاسخ دشمن را داده اند.
 
سردار افضلي با اشاره به سخن حاج قاسم گفت: اين بحران ها  بودند که ما توانستيم در دل آنها از فرصت ها استفاده کنيم و دشمن گمان مي برد که با شهادت رئيس جمهور همه چيز براي جمهوري اسلامي تمام شده است، اما با درايت رهبري عزيز و بيانات اميدوار کننده و بصيرت مردم ولايت مدار و نمايشي بي نظير در مراسم تشييع شهداي خدمت نقشه دشمن نقش بر آب شد.
 
وي افزود: همانطور که پيام عمليات وعده صادق به گوش تمام جهانيان رسيد و قدرت نظامي ايران اسلامي را اثبات کرد ، به اميد خدا و با حضور حداکثري مردم در صحنه انتخابات بار ديگر حماسه سازي خواهيم کرد ، چرا که دشمن قصد دارد نقش مردم را کم رنگ کند و انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد.
 
جانشين سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان با اشاره به شاخصه هاي رئيس جمهور تراز انقلاب گفت: رئيس جمهور آينده بايد داراي شاخصه هاي ولايت مداري ، جهادي و دلسوز مردم باشد ، همانگونه که شهيد جمهور آيت الله رئيسي بودند.
 
وي در پايان گفت : از شما مردم فهيم لردگان مي خواهم که با بصيرت و بينش خود يک انتخاب درست  با شاخصه هاي بيان شده را همچون شهيد جمهور داشته باشند.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس