آخرین اخبار
کد مطلب: 177249
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
شب هاي قدر فرصت ارزشمندي براي تقدير سرنوشت خود به اراده الهي است
تاریخ انتشار : 1403/01/10 15:22:31
نمایش : 88
حجت الاسلام رحماني گفت: شب هاي قدر فرصت زماني ارزشمندي براي تقدير سرنوشت خود به اراده پروردگار به ميزان شايستگي ما است و پس لازم است با احيا و تعبد و بندگي، از اين فرصت استفاده کنيم و حتي دقيقه‌اي از آن را از دست ندهيم.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي « سلام لردگان » ، حجت الاسلام و المسلمين يدالله رحماني خطيب نماز جمعه لردگان ضمن دعا براي قبولي طاعات و عبادات مردم با اشاره به مبحث هميشگي مهدويت گفت: همه علائم و نشانه‌هاي انقلاب اسلامي حاکي از آن است که اين يک فرصت الهي و آزمون بزرگ ملت ايران براي تجلي و ظهور و بروز لياقت و شايستگي اين ملت براي زمينه سازي ظهور است.
 
وي افزود:  لازمه اين آمادگي و برخورداري از اين لياقت، ايمان و عمل صالح و تلاش در خودسازي و تربيت است و اخلاص و اميد کامل به خدا داشتن و فقط از خدا ترسيدن که بازدارنده از گناه و خطا است مي‌تواند ما را بسازد و قدرتمند کند که هم در تقابل با کفر و شرک و نفاق ثابت قدم و پايدار باشيم و هم از فسق و فجور دور بمانيم.
 
حجت الاسلام رحماني تصريح کرد : خودسازي اولين گام شايستگي است و خداترسي، قدرت و توان مانع ستيزي و دشمن گريزي است که اولي شرايط ظهور را فراهم مي‌کند و دومي موانع را برطرف مي‌کند و انشاالله ما ملت ايران شايسته زمينه سازي ظهور باشيم.
 
 وي ادامه داد: در اين هفته سه شب و سه فرصت زماني ارزشمندي براي تقدير سرنوشت خود به اراده پروردگار به ميزان شايستگي ما است و پس لازم است با احيا و تعبد با معرفت و توبه با مفهوم اراده ترک گناه و تثبيت معبوديت و بندگي، از اين فرصت استفاده کنيم و حتي دقيقه‌اي از آن را از دست ندهيم.
 
خطيب نماز جمعه لردگان با اشاره به تقارن شب قدر با شهادت امام علي (ع) گفت : تقارن اين شب‌ها با نام و ياد حضرت اميرالمومنين امام علي عليه السلام، شهادت آن امام که قرآن ناطق بود، در ماهي که ماه نزول قرآن و در شب نزول قرآن مفهومي بالايي دارد و آن ولايت است و اطاعت بي چون و چرا از ولي الله که کليد نجات بشريت  و تنها راه سعادت و رستگاري است‌.
 
وي با شاره به مناسبت هاي هفته روز ۱۲ فروردين روز جمهوري اسلامي و گرامي‌داشت حماسه بزرگ ملت ايران را تبريک گفت و ادامه داد : جمعه آينده روز قدس است و فرصت مغتنم الهي است که با زبان روزه در تظاهري بزرگ، حداقل کار بزرگي که مي‌توانيم انجام دهيد، فرياد بر ظالمان و ستمگران آمريکايي، غربي و صهيونيستي و دفاع لساني از مظلومان فلسطين و غزه و حمايت از نظام مقدس جمهوري اسلامي و حمايت از مسئولين محترم و نيروهاي مقتدر مسلح در تداوم حمايت از مقاومت خاصه مردم غزه تا پيروزي کامل بر دشمن منحوس و پليد و حيوان صفت اسرائيل مي‌باشد. لذا حضور باشکوه در اين راهپيمايي بر همه ما واجب و نشان غيرت و مردانگي ما است.
 
حجت الاسلام رحماني در رابطه با انتخاب شهيد ظفر خالدي بعنوان شهيد شاخص بسيج کشور گفت : تقدير و تشکر از فرمانده محترم سپاه  شهرستان و همکاران عزيزشان در پيگيري احتساب تصوير و نام شهيد والا مقام شهرستان شهيد ظفر خالدي به عنوان شهداي شاخص و برگزيده سال ۱۴۰۳ در سطح کشور که امري بسيار ارزشمند و درخور تحسين انجام دادند.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس