آخرین اخبار
کد مطلب: 167245
فرماندار شهرستان لردگان ؛
اخلال در برگزاري روند انتخابات مصداق همدستي با دشمن است
تاریخ انتشار : 1402/11/28 18:32:49
نمایش : 162
فرماندار شهرستان لردگان گفت : هرکسي بخواهد در روند برگزاري انتخابات خللي بوجود آورد همدست با دشمن اين انقلاب است ، دشمن به شدت در حال برنامه ريزي جهت کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است ، اما مردم فهميم ما با آگاهي کامل و با حضور در پاي صندوق هاي راي جواب دشمن را خواهند داد.
به گزارش خبرنگار « سلام لردگان » ، منصور کريم زاده فرماندار شهرستان لردگان در جمع اصحاب رسانه و فعالان فضاي مجازي گفت : هرکسي بخواهد در روند برگزاري انتخابات خللي بوجود آورد همدست با دشمن اين انقلاب است ، دشمن به شدت در حال برنامه ريزي جهت کم رنگ کردن حضور مردم در انتخابات است ، اما مردم فهميم ما با آگاهي کامل و با حضور در پاي صندوق هاي راي جواب دشمن را خواهند داد.
 
وي افزود : اجازه دخالت و حمايت از هيچ نامزدي از سوي عوامل اجرايي برگزاري انتخابات داده نخواهد شد ، مردم بايد باور کنند و مطمئن شوند که هيچ جانبداري در کار نيست و انتخابات کاملا سالمي انجام خواهد شد و آراي مردم  است که سرنوشت ساز خواهد بود.
 
کريم زاده با اشاره به نقش تاثير گذار فضاي مجازي گفت : از شما اصحاب رسانه و فعلان فضاي مجازي انتظار دارم با مردم با صداقت رفتار کنيد و در پوشش اخبار انتخابات ما را ياري کنيد ، ظرفيتي که فضاي مجازي دارد بايد به درستي پاي کار بيايد و با پوشش درست اخبار اميدواري را در دل مردم زنده کند.
 
فرماندار لردگان تصريح کرد : رسانه ها بايد مطالبه گر باشند ، البته نه با توهين و نقد تخريبي ، بلکه با نقد منصفانه و با شفاف سازي درست در راستاي رفع مشکلات مردم ، اگر نهاد يا اداره اي درست کارش را انجام ميدهد با صداقت عملکرد آن را به مردم انعکاس دهيم و يا اگر کم کاري هست آن را بيان و مطالبه گري کنيم.
 
وي در پايان گفت : از همينجا از تمامي مردم شريف و فهميم سه دهستان بخاطر حضور حماسي در راهپيمايي 22 بهمن تقدير و تشکر ميکنم و از همه آنها دعوت ميکنم روز 11 اسفند 1402 هم با حضور در پاي صندوق هاي راي حماسه اي ديگر را خلق کنند.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس