آخرین اخبار
کد مطلب: 167244
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
مردم بصير و فهيم لردگان در راهپيمايي ٢٢ بهمن حماسه آفريدند
تاریخ انتشار : 1402/11/27 15:07:47
نمایش : 191
حجت الاسلام رحماني گفت : شکر خداي متعال به خاطر وجود نعمت مردم بصير و فهيم و وفادار و مدافع کشور و دشمن ستيز که با حضور باشکوه خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن شايستگي و عظمت خود را به عنوان امت بي‌نظير در تاريخ اين سرزمين نشان داد.
به گزارش خبرنگار « سلام لردگان  » ، حجت الاسلام رحماني خطيب نماز جمعه لردگان گفت : شکر خداي متعال به خاطر وجود نعمت مردم بصير و فهيم و وفادار و مدافع کشور و دشمن ستيز که با حضور باشکوه خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن شايستگي و عظمت خود را به عنوان امت بي‌نظير در تاريخ اين سرزمين نشان داد.

وي افرود : تقدير از حضور بي‌نظير مردم انقلابي و با غيرت شهرستان لردگان که با شکوه‌ترين راهپيمايي بعد از انقلاب اسلامي بود.

خطيب نماز جمعه لردگان با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري اظهار داشت: حضرت آقا و رهبر عزيزمان روحي له الفدا مي‌فرمايند:
(مسئولان حضور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن را به حساب گلايه نداشتن مردم نگذارند.)
مردم غيرت نسبت به کشور ايران اسلامي دارند،دشمن ستيزند نمي‌خواهند دشمن شاد شوند،مقيد به حفظ آرمان‌هاي شهدا هستند،به اين خاطر باشکوه و عظمت در راهپيمايي ۲۲ بهمن شرکت کردند.

رحماني تصريح کرد : در انتخابات نيز شرکت خواهند کرد، علي رغم بد عملي بعضي مسئولان در روند برگزاري انتخابات، باز هم با عظمت تر شرکت خواهند کرد، لردگان و سه شهرستان دور افتاده پس از تونل در سطح کشور و استان رتبه اول را از نظر حضور خواهد داشت.

وي با اشاره به حضور هميشه در صحنه و حداکثري مردم لردگان گفت : ولي شما مسئولين استان حق نداريد اين حضور را به حساب رضايت مردم از عملکرد خودتان بگذاريد. مردم اين شهرستان مي‌دانند دولت آقاي رئيسي مردمي و خدمتگزار است و شخص رئيس جمهور در خدمت به مردم و داشتن دغدغه مردم،  تنها است.

رحماني ادامه داد: همه مي‌دانند که ايشان در سطح کلان کشوري اقدامات بي‌نظير و اميدوار کننده انجام داده ولي شما مسئولين استاني در شهرستان ما تقريباً هيچ کاري نکرده‌ايد و فقط شعار مي‌دهيد.

وي افزود : از شدت کم کاري خجالت مي‌کشيد با مردم شهرستان روبرو شويد، چون چشم بينايي در مشاهده کم کاري‌ها و تعلل‌ها نداريد. پس از انتخابات حتماً خطبه‌هاي نماز جمعه لردگان را گوش بدهيد تا به سمع مبارک شما برسانيم چه کم کاري‌ها و کوتاهي‌هايي داشته‌ايد. 

رحماني با دعوت از مردم لردگان جهت شرکت پرشور در انتخابات گفت : درخواست مکرر حقير از شما مردم با فرهنگ و وظيفه شناس، حفظ روحيه با نشاط و حضور باشکوه و قوت در انتخابات و حفظ آرامش و امنيت و پرهيز از هرگونه تنش که نقطه ضعفي در دست مسئولان کم کار نشود، است. در کمال آرامش و اخلاق و نشاط و جديت که وارد عرصه انتخابات شده‌ايد با همين زيبايي و وحدت ان شاءالله اين روزهاي اوج تبليغات انتخاباتي را به پايان مي‌بريم به حول و قوه الهي. 

خطيب نماز جمعه لردگان در پايان گفت : مسئله مهم ديگر اهميت انتخابات مجلس خبرگان در کنار اهميت مجلس شوراي اسلامي و لزوم مشارکت جديد در اين امر و انتخاب کانديد اصلح و کارآمد از طرف استان است. 
انشاالله اميدواريم در اين باره نيز شاهد درخشش و نمونه عمل کردن شما مردم عزيز سه شهرستان باشيم.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس