آخرین اخبار
کد مطلب: 167217
خطيب موقت نماز جمعه لردگان ؛
بسيج و بسيجيان مصداق کاملي از ايثار، فداکاري، اخلاص و عشق به خدا هستند
تاریخ انتشار : 1402/09/03 15:25:40
نمایش : 227
حجت الاسلام امين خالدي امام جمعه موقت لردگان گفت : يجاهدون في سبيل الله به اين معناست که بسيجيان همواره در ميدان و عرصه‌هاي مختلف الهي حضور دارند. خدمت به محرومين در اردوهاي جهادي، کمک به سيل زدگان، زلزله زدگان، کمک‌هاي مومنانه، حضور فعالانه در بحث امنيت و مبارزه با استکبار و زياده خواهان از خدمات بسيجيان مي باشد.
ه گزارش خبرنگار « سلام لردگان » ، حجت الاسلام امين خالدي امام جمعه موقت لردگان با اشاره به  سالروز تشکيل بسيج گفت: پنجم  آذر مصادف است با سالروز تشکيل بسيج مستضعفان به فرمان معمار کبير انقلاب اسلامي حضرت امام راحل در سال ۵۸  .

وي افزود: يجاهدون في سبيل الله به اين معناست که بسيجيان همواره در  ميدان و عرصه‌هاي مختلف الهي حضور دارند. خدمت به محرومين در اردوهاي جهادي، کمک به سيل زدگان، زلزله زدگان، کمک‌هاي مومنانه، حضور فعالانه در بحث امنيت و مبارزه با استکبار و زياده خواهان از خدمات بسيجيان مي باشد.

 حجت الاسلام خالدي تصريح کرد : بسيج و بسيجيان مصداق کاملي از ايثار، فداکاري، اخلاص، عشق به خدا ،عشق به اسلام، عشق به شهادت و مردمي بودن هستند. بسيجي يعني پايبند به اصول و مباني ديني و توانمند در برخورد با هرگونه تهديد فرهنگي و نظامي که دشمنان در سر دارند.

 ايشان در فراز ديگري از خطبه دوم با اشاره به لزوم حمايت و همبستگي با مردم مظلوم فلسطين گفت : روز چهارشنبه ۸ آذرماه  روز جهاني همبستگي با ملت فلسطين است. فلسطين مظلوم و مقتدر، فلسطيني که مردمانش الان به همه جهان جهانيان درس مقاومت آزادگي نشان مي‌دهند. فلسطيني که با عمليات طوفان الاقصي هيمنه و ابهت استکبار مخصوصاً اسرائيل را شکست . فلسطيني که به فرموده مقام معظم رهبري ،اسرائيل را ضربه فني کرده است.

 ايشان با محکوميت جنايات رژيم صهيونيستي در نوار غزه  گفت: اين حملات ناجوانمردانه وحشيانه هوايي به بيمارستان‌ها، مدارس، منازل مردم و غيرنظاميان نشانه عجز و ناتواني اين غده سرطاني است. منش اين غده سرطاني نامردي است، حرکات يک حيوان وحشي زخمي شده است که در محاسباتش دچار اشتباه شده است. در مقام عمل اسرائيل (با تمام حمايت‌هاي نظامي آمريکا و ديگر دولت‌ها و نهادهاي غربي) تنها زورش به زنان و کودکان و خبرنگاران و ديگر غيرنظاميان رسيد و تا توانست بيمارستان و مدارس و پناهگاه‌ها را مورد هجوم قرار داد.

 حجت الاسلام خالدي در پايان با اشاره به شکست مفتضحانه رژيم منحوس صهيونيستي گفت:  آن چيزي که بر همگان مسلم شده است اين است که رژيم منحوس پس از پس از عمليات طوفان الاقصي براي دومين بار در دو ماه گذشته شکست مفتضحانه‌اي را از نظر نظامي و امنيتي تجربه کرده است زيرا در هجوم زميني به غزه هيچ کدام از دستاوردهايش را به دست نياورد نه نابودي حماس و سران آن، نه کوچ هزاران فلسطيني به مصر و نه آزادي اسراي اسرائيلي

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس