آخرین اخبار
کد مطلب: 167210
به مناسبت هفته بسيج ؛
نشست خبري فرمانده سپاه ناحيه لردگان به مناسبت هفته بسيج برگزار شد
تاریخ انتشار : 1402/08/28
نمایش : 243
صبح امروز سرهنگ پاسدار فريدون سعيدي فرمانده سپاه ناحيه لردگان در نشست خبري که به مناسبت هفته بسيج برگزار شد به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ داد.
به گزارش خبرنگار « سلام لردگان » ، صبح امروز سرهنگ پاسدار فريدون سعيدي فرمانده سپاه ناحيه لردگان در نشست خبري که به مناسبت هفته بسيج برگزار شد به سوالات خبرنگاران و اصحاب رسانه پاسخ داد.
 
فرمانده سپاه ناحيه لردگان ضمن تبريک به مناسبت هفته بسيج گفت : هفته بسيج امسال با شعار ( بسيج اميد ملت ايران ) است و از تاريخ 29 آبانماه تا 5 آذر ادامه خواهد داشت.
 
سرهنگ پاسدار فريدون سعيدي در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران مبني بر تعدا برنامه هاي هفته بسيج گفت : تعداد 154 عنوان برنامه در شهرستان هاي لردگان و فلارد برنامه ريزي شده ، که تقويم روزشمار آن اماده و به مجريان اين برنامه ابلاغ شده و جلسه اي هم در تاريخ جمعه 26 آبان با ادارات شهرستان جهت هرچه بهتر برگزار شدن اين برنامه ها گرفته شد.
 
در ادامه  وي در پاسخ به سوال خبرنگار « سلام لردگان » در خصوص برنامه هاي شاخص پيش بيني شده گفت : از جمله برنامه هاي شاخص هفته بسيج  مي توان به نهضت خدمت رساني به روستاهاي محروم بخش منج که شامل طرح هاي آبرساني ، تجليل از خانواده هاي معظم شهدا و افتتاح پل  مي باشد را نام برد.
 
وي افزود : چندين افتتاحيه منزل مددجويان را داريم که با همکاري کمبته امداد امام خميني (ره) ساخته شدند ، پياده روي خانوادگي ، جشنواره هاي ورزشي ، ميقات صالحين در نماز جمعه ، برنامه دختران حاج قاسم در سطح شهرستان ، ميز خدمت در نماز جمعه ، سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه ، نشست هاي روشنگري جهاد تبيين ، يادواره هاي شهدا، و آبروي محله  ، افتتاح سالن بدنسازي ناحيه ، اعزام گروه هاي جهادي به مناطق حاشيه نشين و کم برخوردار و همايش بزرگ اقتتدار بسيجيان در روز جمعه 3 آذر از جمله برنامه هاي پيش بيني شده و شاخص هفته بسيج مي باشد.
 
انتهاي خبر / 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس