آخرین اخبار
کد مطلب: 167182
در لردگان ؛
امدادرساني هوانيروز ارتش خوزستان به جوان لردگاني در اتفاعات کوه قارون
تاریخ انتشار : 1402/06/25 21:13:18
نمایش : 395
در پي حادثه زخمي شدن جوان لردگاني در ارتفاعات قله قارون بارز ، تيم امداد هوايي هوانيروز ارتش استان خوزستان به کمک اين جوان لردگاني آمد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان ؛  در پي حادثه زخمي شدن يک جوان لردگاني در ارتفاعات قله قارون بارز و عدم دسترسي امداد پياده براي کمک به اين جوان به علت وقت گير و طولاني بودن مسير تيم امداد هوايي هوانيروز ارتش استان خوزستان جهت کمک به اين جوان به محل حادثه اعزام شد.

پس از پيگيري هاي مسئولين شهرستاني و استاني عدم امکان ارائه  امداد هوايي در استان مسئولان استاني با هماهنگي با  استان خوزستان و با مساعدت امير خاکسار فرماندهي هوانيروز استان خوزستان و رشادت هاي خلبان و کادر پرواز که از شهرستان مسجد سليمان اعزام و اين جوان لردگاني به بيمارستان شهداي شهرستان ايذه اعزام و خوشبختانه به موقع مورد عمل جراحي قرار گرفت و هم اکنون در حال طي مراحل درماني است.

تقدير و تشکر از تمامي عزيزان و مسئولين شهرستاني و استاني و خصوصا اميرسرتيپ خاکسار و جناب سرهنگ هاشمي خلبان و کادر پرواز ، فرماندار لردگان، بخشدار  بخش منج و مدير کل عشاير استان محمد محمودي و  اهالي خونگرم بارز و شوارز که در اين امر همکاري لازم را داشتند.

انتهاي خبر / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس