آخرین اخبار
کد مطلب: 157153
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
استکبار جهاني بداند، جبهه مقاومت با به شهادت رساندن چند فرمانده از بين نخواهد رفت
تاریخ انتشار : 1402/02/22
نمایش : 268
حجت الاسلام رحماني امام جمعه لردگان گفت : در حمله رژيم صهيونيستي به غزه که منجر به شهادت سه فرمانده مقاومت و خانواده آنها شد ، اين سه فرمانده در آستانه سفر به مصر براي مذاکره بودند که اين ترور وحرکت رژيم صهيونيستي با هماهنگي آمريکايي خيانتکار و تروريست انجام شد. چون جهاد اسلامي فلسطين مستقر در غزه از نيروهاي جبهه مقاومت مورد حمايت ايران است، رژيم رو به زوال صهيونيستي همانند ساير مستکبران و جنايتکاران عالم فکر مي کنند با به شهادت رساندن چند فرمانده مي توانند مقاومت را از بين ببرند که اين از برآوردهاي غلط آنان است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان ؛ حجت الاسلام والمسلمين يدالله رحماني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان لردگان با اشاره به موضوع مهدويت گفت : يکي از اموري که يک منتظر واقعي به آن توجه دائمي داشته باشد اصلاح خود براي آمادگي به فرمانبري از امام عصر (عج) است که لزوما دل بريدن از دنيا از لوازم اين اصلاح است ، ‌زيرا که امام علي (ع) فرمود :(فَإِنَّ الدُّنْيَا مَشْغَلَةٌ عَنْ غَيْرِهَا) کار دنيا آنقدر پيچيده و گوناگون است و پر دردسر که اگر انسان به سراغ آن برود تمام وقت انسان را به خود مشغول مي سازد تا آنجا که حتي از رسيدگي به سلامت خود و رسيدن به همسر و فرزندان خود باز مي دارد و تا آنجا پيش مي رود که  واجبات الهي را نيز ترک مي کند و يا همه را فداي دنيا طلبي خود ميکند.
 
وي با اشاره به کلام خداوند در سوره جمعه گفت: (ذِکْرُ اَلْمَوْتِ يُمِيتُ اَلشَّهَوَاتِ فِي اَلنَّفْسِ وَ يَقْلَعُ مَنَابِتَ اَلْغَفْلَةِ وَ يُقَوِّ اَلْقَلَوَ. ُّ اَلطَّبْعَ وَ يَکْسِرُ أَعْلاَمَ اَلْهَوَي وَ يُطْفِئُ نارَ اَلْحِرْصِ وَ يُحَقِّرُ اَلدُّنْيا) ياد مرگ، خواهش هاى نفس را مى ميراند و رويشگاه هاى غفلت را ريشه كن مى كند و دل را با وعده هاى خدا نيرو مى بخشد و طبع را نازك مى سازد و پرچم هاى هوس را درهم مى شكند و آتش آزمندى را خاموش مى سازد و دنيا را در نظر كوچك مى كند.
 
خطيب نماز جمعه لردگان در خطبه  دوم نماز اين هفته گفت : شهادت امام صادق (عليه السلام) در ۲۵ شوال (سه شنبه هفته آينده) در سال ۱۴۸ ه ق : با تسليت شهادت اين امام همام که موسسه مذهب متعالي شيعه بوده و هستند. نکته‌اي در خصوص اين امام اگرچه همه ائمه از مزاياي عامه امامت و ولايت برخوردارند، ولي هر کدام از ائمه مظهر نامي مخصوص از اسماء خداوند هستند.
 
وي با اشاره به مناقب امام صادق (عليه السلام ) که به صادق ملقب شده است اظهار داشت :  امام صادق (عليه السلام ) به صادق ملقب شده است چون  انسان‌ها را به فراگيري صدق دعوت مي کند ، (تعلموا الصدق قبل الحديث) قبل از سخن گفتن ادب صداقت را بياموزيد. انسان چه در امور فطري و چه در امور عملي بايد اول صادق شود. تا انسان به صداقت آگاه  نشود معيار سخن در اختيار او نيست، نه مي تواند سخن بگويد و نه نمي تواند سخن سخنوران را بسنجد ، زيرا معيار سخن، صدق است، تاصدق  با جان انسان صادق عجين نشود و روح صادق نشود،  انسان ميزان سخن  نخواهد داشت.
 
وي در ادامه با اشاره به حمله رژيم صهيونيستي به غزه و شهادت سه فرمانده مقاومت و خانواده آنها گفت : اين سه فرمانده در آستانه سفر به مصر براي مذاکره بودند که اين ترور وحرکت رژيم صهيونيستي با هماهنگي آمريکايي خيانتکار و تروريست انجام شد. چون جهاد اسلامي فلسطين مستقر در غزه از نيروهاي جبهه مقاومت مورد حمايت ايران است، رژيم رو به زوال صهيونيستي همانند ساير مستکبران و جنايتکاران عالم  فکر مي کنند با به شهادت رساندن چند فرمانده مي توانند مقاومت را از بين ببرند که اين از برآوردهاي غلط آنان است.
 
خطيب نماز جمعه لردگان افزود : اين روزها شاهد شهادت ماموران عزيز ناجا در مبارزه با اشرار و قاچاقچيان و ناقضان امنيت هستيم که به روح ملکوتي آنها اظهار احترام و ادب مي کنيم و قدردان تلاش  و ايثارگري آنان هستيم. برخود وظيفه مي‌دانيم از فرمانده کل ناجا سردار رادان رزمنده‌ ي  قهرمان دفاع مقدس و فرمانده لايق نظم و امنيت کشور قدرداني کنيم .به ويژه در شرايط فعلي که بسياري از مسئولان در دفاع از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي و حاکميت عفاف و حجاب در جامعه در ضعف و ناتواني گرفتار شده‌اند، اين فرمانده  عزيز چون سال‌هاي دفاع مقدس قهرمانانه  به ميدان آمده است.
 
حجت الاسلام رحماني در پايان ضمن تنبريک مجدد هفته بسيج سازندگي و با شاره به خدمات بسيج سازندگي گفت : تشکر مي کنيم از بسيج سازندگي سپاه و تلاش ارزشمندي که اين مجموعه با سازماندهي گروه‌هاي جهادي در محروميت‌زدايي دارند، از آنان قدردانيم.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس