آخرین اخبار
کد مطلب: 157150
نماينده مردم ، لردگان ، خانميرزا و فلارد در مجلس شوراي اسلامي ؛
نگاه ديدن اسلام به جامعه کارگري، نگاه رأفت همراه با احترام است
تاریخ انتشار : 1402/02/11
نمایش : 614
حسين باميري نماينده مردم ، لردگان ، خانميرزا و فلارد در مجلس شوراي اسلامي گفت : جامعه‌ي کارگري ما يک جامعه‌ي وفادار به کشور و وفادار به نظام بودند ما چه در شکل گيري انقلاب و چه بعد از انقلاب و چه در ۸ سال دفاع مقدس شاهد از خود گذشتگي از اين عزيزان بوده ايم.
حسين باميري نماينده مردم شهرستان هاي لردگان ، خانميرزا و فلارد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان ؛ اظهار کرد : همانطور که نبي‌‌مکرم‌ اسلام (ص) کار و کوشش را همانند جهاد در راه خدا مقدس دانسته و کارگر را به مجاهد في سبيل‌الله تشبيه مي‌نمايد و همان اجر و پاداش را براي او متذکر مي‌گردد.

وي تصريح کرد:   آيين مقدس اسلام کار مفيد و سازنده را  عبادت تلقي نمود و رشد تعالي انسان را تنها در سايه کار و کوشش مي‌داند، در دين مبين اسلام نيل به مدارج عاليه کمال و راه رسيدن به مراتب پيشرفت، صرفاً در سايه کار و تلاش آگاهانه براساس معيارهاي الهي بوده، و به همين جهت اسلام با عبادت تلقي کردن کار و کوشش، انسان‌ها را توصيه به رعايت آداب و شرايط عبادت در انجام کارهاي مختلف نموده است.

باميري بيان داشت ؛ نگاهي که دين مبين اسلام به جامعه کارگري دارد نگاه رأفت همراه با احترام است، جامعه‌ي کارگري ما يک جامعه‌ي وفادار به کشور و وفادار به نظام بودند
ما چه در شکل گيري انقلاب و چه بعد از انقلاب و چه در ۸ سال دفاع مقدس شاهد از خود گذشتگي از اين عزيزان بوده ايم و به دفعات زيادي اين عزيزان مقابل دشمنان اين نظام صف آرايي کرده جانانه از اين نظام انقلاب دفاع کردند.

وي با اشاره به خلأ هاي موجود در قوانين مربوط به قانون کار در کشور بيان داشت : و اگر نبود شجاعت و از خود گذشتگي اين قشر زحمت کش و بي ادعا اکنون شاهد اين همه پيشرفت در تمامي حوزه ها نبوده ايم ، متاسفانه قوانيني که فعلا در کشور در خصوص قوانين مربوط به قانون کار مي باشد، خلأ هايي مشاهده مي شود و در برخي موارد نيز قوانيني که وضع شده است به درستي اجرا نشده که اين کار باعث بوجود امدن  نارضايتي هايي شده که اکثرا هم به حق بوده است.

باميري در پايان خاطر نشان کرد : بسيار ضرورت دارد که در قوانين وضع شده در رابطه با کار بازنگري صورت پذيرد و قطعا اين امر در کميسيون ها و فراکسيون هاي مربوطه با جديت پيگيري خواهد شد.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس