آخرین اخبار
کد مطلب: 147051
يادواره شهيد حاج قاسم سليماني در لردگان ؛
مکتب قاسم سليماني يعني خدا يکي است و از کدخدا نترسيم / شهيد سليماني يک چهره بين المللي مقاومت است
تاریخ انتشار : 1401/10/14
نمایش : 305
سردار افضلي گفت : همانطور که مي بينيد و روز به روز که ميگذرد پيام شهادت اين عزيز در تمامي جهان اسلام منتشر ميشود و او بعنوان يک چهره بين الملي مقاومت شناخته ميشود و صاحب مکتب مي شود ، مکتبي که قبل از آن ازمکتب امام و انقلاب بود.
به گزارش سلام لردگان ؛ جانشين سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سليماني در لردگان گفت : سلام و درود به روان پاک شهيداني همچون شهداي دهستان ريگ، شهيد محموديان شهيد محمودي ، جانباز شهيد لايقي  و همچنين فرماندهان شهيدي همچون شريفي ، سعيدي  و  الياس  ارجمند ها که فرهنگ ايثار ، عزت ، افتخار و  ايستادگي و توان اسلام و توان جبهه حق عليه باطل را به رخ جهانيان کشيدند و همچنين شهيد گمنامي که شما مردم اين منطقه به معناي واقعي حق ميزباني را ادا کرديد.
 
سردار علي افضلي افزود : درست است که اين شهيد گمنام است ، اما امروز خواهران و مادران بزرگوار منطقه ريگ به خوبي  براي او خواهري و مادري کردند ، امروز از يکي از اهالي دهستان شما شنيدم که چند شب پيش عزيزي با شيريني بر مزار مطهر اين شهيد آمد و از او پرسيدند چه شده ، گفت : مشکلي داشتم و به اين شهيد گمنام متوسل شدم و مشکلم حل شد و اکنون براي زيارت و قدرداني آمدم ، آيا اين چيزي جز همان مکتب و رسالت مقدس شهداء نيست.

وي با اشاره به بيانات رهبري در وصف سردار دلها که فرمود به حاج قاسم عزيز به چشم يک فرد نگاه نکنيد ، گفت : قاسم سليماني يک مکتب است ما بايد به سردار دلها به چشم يک مدرسه درس آموز و يک نقشه راه نگاه کنيم.
 
وي بيان کرد : همانطور که مي بينيد و روز به روز که ميگذرد پيام شهادت اين عزيز در تمامي جهان اسلام منتشر ميشود و او بعنوان يک چهره بين الملي مقاومت شناخته ميشود و صاحب مکتب مي شود ، مکتبي که قبل از آن ازمکتب امام و انقلاب بود ، مکتبي که بخاطر شايستگي و حضور هميشه در صحنه شما عزيزان است ، که بعد از 1400 سال همچنان پيرو رسول گرامي اسلام که صاحب واقعي اين مکتب است.
 
سردار افضلي ادامه داد : مکتب يعني از جايگاه جسماني به جايگاه روحاني رسيدن ، مکتب يعني برتري بعد انسانيت بر بعد حيوانيت ، يعني برتري تقوا بر بي بند و باري ، يعني برتري بر جهل و پيروزي فضيلت بر رذيلت ، مکتب يعني آن دستورالعملي که هدف از خلقت عالم هدايت بشري است و سعاد اخروي است و شهيد در اوج کمال است.
 
وي با اشاره خصوصيات مکتب قاسم سليماني گفت : مکتب قاسم سليماني توحيد است و خداشناسي ، يعني خدا يکي است و از کدخدا نترسيم و يعني خدا را خدا بدانيم و تسليم پذيري محض داشته باشيم ، يک عده مي گويند شعار "مرگ بر" نگوييم و اين دستور قرآن است ، لذا در مکتب ايثار و شهادت ان چيزي که باعث رشد وحدانيت و موحدان واقعي مي شود ،عشق به اهل بيت است.

وي افزود : آري شهدا فرزندان حصرت زهرا هستند و فرزندان مکتب سيد الشهدا هستند و آن چيزي که باعث پيروزي و غلبه بر قواي تا بن و دندان مسلح دشمن شد، ايمان واقعي رزمندگان بود، نه داشته هاي مادي و لذا در زمان جنگ هيچ امکاناتي نداشته ايم ، اما به برکت ايمان و ايستادگي اين رزمندگان پيروز شديم.
 
جانشين فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان گفت : امروز آنچه بيشتر از همه دشمنان ما را مي ترساند نه دسترسي به علوم دانش هسته اي و دانش بنيان است، بلکه دشمن از قدرت واقعي ايمان و اتحاد مردم هراس دارد ، با کمک 49 کشور توطئه هاي بسياري را طراحي کردند که به خيال خود فاتحه جمهوري اسلامي  ايران را بخوانند ، اما نمي داند که اين مردم همه قاسم سليماني ها ، الياس ارجمند ها ، شريفي ها و سعيدي ها هستند .
 
وي ادامه داد : با مطالعه تاريخ در مي يابيم  هر امتي که دنبال امام خود بود نتيجه گرفت ، هر امتي و مردمي که فاصله گرفت رو به زوال است ، امروز هم بشريت دنبال منجي عالم بشيريت است و آنها خوب فهميدند که او ميتواند احکام الهي را در زمين پياده کند و آن حکومت اسلامي است.
 
سردار افضلي در پايان اظهار داشت : و اکنون امروز هم فرزند خلف روح الله و اين انقلاب حاج قاسم سليماني، هم  به دنيا ، هم به ملت ، مکرر اعلام مي کند، که انشالله دنياي اسلام آثار خدمات و برکات دهه هشادي ها و دهه نودي را خواهيم ديد، مطمئن باشيد ، اگر امروز دشمن  به زعم خودش تلاشي در فضاي مجازي کرد و عده اي هم تحت تاثير اين فضا قرارگرفتند ، اما وقتي پا به عرصه ميدان گذاشتند، ديدند که قدرت واقي مردم  هستند و علي رغم همه مشکلات همچنان سرباز رکاب رهبري و قاسم سليماني هستند.

انتهاي پيام / امير کيواني
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس