آخرین اخبار
کد مطلب: 146932
امام جمعه لردگان:
حماسه سوم خرداد به دست تواناي رزمندگان اسلام رقم خورد
تاریخ انتشار : 1401/03/05 10:30:20
نمایش : 542
امام جمعه لردگان: دوران دفاع مقدس يک دوران نابرابري بود از لحاظ امکانات نظامي و جنگي به گونه‌اي که صدام حمايت استکبار جهاني و کشورهاي غربي و شرقي را به همراه داشت...

به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حجت الاسلام يدالله رحماني، امام جمعه لردگان با تبريک سالروز آزادسازي خرمشهر گفت: دوران دفاع مقدس يک دوران نابرابري بود از لحاظ امکانات نظامي و جنگي به گونه‌اي که صدام حمايت استکبار جهاني و کشورهاي غربي و شرقي را به همراه داشت و ايران اسلامي که تازه انقلاب آن به ثمر نشست حتي در تامين گلوله تفنگ نيز دچار مشکل بود.

حجت الاسلام يدالله رحماني عمليات بيت المقدس و آزادسازي خرمشهر را نقطه عطفي در تاريخ جنگ ايران و عراق دانست و افزود: دشمن در زمان و مکاني که اصلاً شکست در مخيله اش نمي گنجيد دچار ضربه محکم شد قدرت ايمان به خدا و شجاعت رزمندگان اسلام برايش ثابت شد.

وي ادامه داد: دفاع مقدس با تمام فراز و نشيب هايش به خاطر پيروي از ولايت فقيه،قدرت ايمان،معنويت و بصيرت رزمندگان اسلام به پيروزي ايران اسلامي انجاميد و گروه کشورهاي حمايت کننده از صدام در اين جنگ شکست خوردند.

حجت الاسلام رحماني امام جمعه لردگان گفت: عمليات بيت المقدس يکي از عمليات‌هايي بود که توسط امام خميني (ره) رهبري شد و توسط خوبان جامعه ظهور و بروز پيدا کرد و ما در جنگ باخته به پيروزي رسيديم و از حماسه‌هاي ماندگار و سرنوشت ساز است و براي هميشه در تاريخ پرتو افشاني مي‌کند و يوم الله سوم خرداد تجلي قدرت لايزال الهي است.

وي افزود: حماسه سوم خرداد به دست تواناي رزمندگان اسلام رقم خورد و سرآغاز درخشش ملت ايران و جوانان ايراني در عرصه‌هاي خودکفايي و خودباوري است و به برکت حماسه سوم خرداد ايران اسلامي مسير پيشرفت و حرکت به سمت قله‌هاي بلند را با اقتدار حرکت مي‌کند.

رحماني در ادامه گفت: فتح خرمشهر (سوم خرداد 1361) در تاريخ جنگ ايران و عراق از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. خبر آزادي خرمشهر آن چنان شگفت‌آور بود که در سراسر ميهن اسلامي ما مردم را به وجد آورد. با اعلام خبر فتح خرمشهر مردم ايران بسان خانواده‌اي بزرگ که فرزند از دست رفته خود را باز يافته است اشکهاي شادي و شعف خود را نثار روح شهداي حماسه‌آفرين صحنه‌هاي شورانگيز اين نبرد کردند.

در پايان يادواره از خانواده هاي شهداي فتح خرمشهر و رزمندگان فتح خرمشهر با اهدا لوح تقدير بعمل امد .

​انتهاي پيام/630 ل

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس