آخرین اخبار
کد مطلب: 146828
رئيسي: نظام پرداخت حقوق بايد فوري و بر مبناي عدالت اصلاح شود
تاریخ انتشار : 1400/10/22 12:09:10
نمایش : 672
رئيس جمهور از اعضا و کارگزاران دولت خواست تا با نخبگان و صاحب نظران مرتبط با حوزه کاري خود، حتي کساني که با سليقه دولت مخالفت دارند، در ارتباط مستمر باشند.

به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از خبرگزاري فارس، آيت الله سيد ابراهيم رئيسي رئيس جمهور صبح چهارشنبه در جلسه هيات دولت با اشاره به تحسين رهبر معظم انقلاب، از خصيصه و شعار مردمي بودن دولت سيزدهم در ديدار ۱۹ دي مردم قم، گفت: همه کارگزاران دولت بايد سعي کنند اين خصيصه را ادامه داده و به وجه احسن تکميل کرده و تعالي بخشند.

رئيس جمهور از اعضاي دولت خواست که علاوه بر جلساتي که با مديران و کارکنان زيرمجموعه خود برگزار مي‌کنند با ارباب رجوع و مردمي که به دستگاه‌ها مراجعه مي‌کنند نيز ارتباط و ديدار داشته باشند.

رئيسي از همه کارگزاران دولت خواست تا مردم را به عنوان ناظراني امين بشناسند و اظهار داشت: اگر گزارشي از سوي مردم به شما رسيد حتما به طور دقيق بررسي کنيد و اگر صحيح بود به آن ترتيب اثر دهيد.

رئيس جمهور همچنين از اعضا و کارگزاران دولت خواست تا با نخبگان و صاحب نظران مرتبط با حوزه کاري خود، حتي کساني که با سليقه دولت مخالفت دارند، در ارتباط مستمر باشند و تصريح کرد: نبايد هيچ‌کدام از دستگاه‌هاي دولتي از ارتباط با جامعه نخبگاني مرتبط با حوزه مديريت خود غفلت کنند و بايد به شکل مستمر جلسات گفتگو و مشورت با صاحب‌نظران عرصه کاري خود داشته باشند.

آيت‌الله رئيسي در بخش ديگري از سخنان خود بر ضرورت تدوين و اجراي نظام عادلانه پرداخت حقوق تاکيد و خاطرنشان کرد: به عنوان دولت سيزدهم با توجه به شعارها و رويکردهاي اين دولت بايد نظام پرداخت حقوق را عادلانه کنيم. آنچه امروز اجرا مي‌شود غلبه چانه‌زني در نظام پرداخت حقوق است که بايد در چارچوب يک نظام پرداخت هماهنگ و عادلانه اصلاح شود.

رئيسي اظهار داشت: لازم است کارگروهي تشکيل شود تا در يک بازه زماني کوتاه قانون جديد، واحد و عادلانه‌اي براي پرداخت حقوق تدوين کند و اين قانون پس از تصويب در مجلس تمام قوانين و مقررات متعدد فعلي در پرداخت حقوق و مزايا در دستگاه‌هاي مختلف را ملغي اعلام کند.

رئيس جمهور خطاب به مسئولان ذيربط با تاکيد بر اينکه به هيچ وجه اجازه ندهيد قيمت کالايي افزايش پيدا کند، گفت: دستگاه‌هاي مختلف هر امکاناتي اعم از نيرو و اختيارات که نياز دارند اعلام کنند و در مقابل مکلف هستند که به طور قاطع مانع هرگونه افزايش قيمت شوند.

آيت‌الله رئيسي تاکيد کرد: متاسفانه جريان‌هايي به دنبال ايجاد يأس و نااميدي در مردم هستند و دستگاه‌هاي اجرايي و دولتي بايد تلاش کنند با گزارش و ارائه اخبار آنچه انجام شده است و نه آنچه قرار است انجام شود، مردم را نسبت به آينده کشور اميدوارتر کنند.

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس