آخرین اخبار
کد مطلب: 125911
بيانات رهبر انقلاب در مراسم اعطاي نشان ذوالفقار به سرلشکر سليماني مجاهدت در راه خدا با پاداش دنيايي قابل جبران نيست
تاریخ انتشار : 1397/12/21 09:42:41
نمایش : 1526
بيانات رهبر انقلاب در مراسم اعطاي نشان عالي ذوالفقار به فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران متنتشر شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از فارس، بيانات در مراسم اعطاي نشان عالي ذوالفقار به فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي منتشر شد.

متن بيانات به شرح زير است:

بسم الله الرّحمن الرّحيم

 مجاهدتهاي در راه خدا با اين چيزها قابل مقابله و قابل جبران نيست. خداي متعال ميفرمايد: «إِنَّ اللهَ اشْتَرَىٰ مِنَ الْمُؤْمِنِينَ أَنفُسَهُمْ وَ أَمْوَالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الْجَنَّةَ يُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللهِ فَيَقْتُلُونَ وَ يُقْتَلُونَ»(۱) آنچه در برابر مجاهدت در راه خدا وجود دارد و خداي متعال در مقابل تقديم کردن و روي دست گرفتن جان و مال در راه خدا قرار داده، بهشت است، رضاي خدا است.

آن چيزهايي که در دست و بال ما است -چه تشکّر زباني‌مان، چه تشکّر عملي‌مان، چه نشانمان، چه درجه‌اي که ميدهيم- چيزهايي است که بر حسب محاسبات مادّيِ دنيايي قابل ذکر است امّا بر حسب محاسبات معنوي و الهي قابل ذکر نيست. الحمدلله همه‌ي شماها اين مجاهدتها را کرديد، تلاش کرديد. الحمدلله خداي متعال به اين برادر بسيار عزيزمان -آقاي سليماني-(۲) هم توفيق داده. ايشان بارها، بارها، بارها جان خودشان را در معرض تهاجم دشمن قرار داده‌اند، در راه خدا، براي خدا و مخلصاً لِلّه؛ و مجاهدت کرده‌اند.

ان‌شاءالله خداي متعال به ايشان اجر بدهد و تفضّل کند و زندگي ايشان را با سعادت، و عاقبت ايشان را با شهادت قرار بدهد، البتّه نه حالا. هنوز سالها جمهوري اسلامي با ايشان کار دارد. امّا بالاخره آخرش ان‌شاءالله شهادت باشد. ان‌شاءالله مبارکتان باشد.


تصوير نشان عالي ذوالفقار

۱) سوره‌ي توبه، بخشي از آيه‌ي ۱۱۱: «درحقيقت، خدا از مؤمنان، جان و مالشان را به [بهاي] اينکه بهشت براي آنان باشد، خريده است؛ همان کساني که در راه خدا ميجنگند و ميکُشند و کشته ميشوند. ...»
۲) سردار سرلشکر پاسدار قاسم سليماني، فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس