آخرین اخبار
کد مطلب: 125884
امام جمعه موقت لردگان
پيام مقام معظم رهبري نقشه راه انقلاب براي پيش رو و آينده کشور خواهد بود
تاریخ انتشار : 1397/11/26
نمایش : 1700
امام جمعه موقت لردگان گفت: پيام راهبردي مقام معظم رهبري را براي تمام آحاد مردم لازم و ملزوم دانسته اند و از جوانان خواست در ورود به چهل و يک سالگي انقلاب جوانان يايد با روحيه جهادي و کار انقلابي مسئوليت ها را بر دست بگيرند و کشور را به پيش ببرند...
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛  حجت الاسلام مهدي سعيدي امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته ضمن عرض تسليت شهادت جمعي از پاسداران پاک و سربازان ولايت، خواستار انتقام سخت از عوامل و حاميان اين تروريست ها شد .

وي در ادامه گفت: خانه خدا قبل از اسلام و بعد از اسلام داراي حرمت بود در اين زمان دميدن روح اسلام در کالبد اعراب جاهليت اوليه باعث شد که تقوي جاي تعصب و کينه جاهليت را پر کند وبر شيطان غلبه کند وجاهليت و تعصب هاي کور کورانه را فراموش سازند .
 
وي افزود: کسي که تقوا پيشه کند خداوند براي آن ها راه عروج خواهد گذاشت و جامعه اي که در آن تقوا حاکم باشد آن جامعه بن بست ندارد.
 
ايشان در ادامه بيان داشت: پيام مقام معظم رهبري نقشه راه پيش روي ما و آينده کشور خواهد بود انقلاب ما جمهوري اسلامي در مرحله اول و در مرحله دوم حکومت و دولت اسلامي است و از جوانان مي خواهم دنباله راه حکومت اسلامي و دولت اسلامي را با جمهوري اسلامي دنيال کنند در راه رسيدن به اين مسيرها اميد به آينده را نخستين کليد جهت بازگشائي قفلها مي داند .

وي، مسئولين را به پرهيز از ياس ونااميدي توصه کردند و تاکيد دارند بر اساس آيات و روايات متعدد نبايد مرعوب جنگ رواني دشمن شويد .

امام جمعه موقت لردگان در ادامه گفت: بر اساس پيام اخير مقام معظم رهبري مسئولين نظام بايد از رعب و فريفته شدن و ترس از دشمن به دور باشند و بذر اميد را در جامعه بکارند و جوانان را به پرورش اميد وغلبه برترس و کاشتن بذر اميد توصه فرمودند وآفريدن حماسه را توسط جوانان خواستار شدند و غفلت از شعارهاي انقلابي و عدم کار جهادي را خطاهاي تا بخشودني دانستند .

سعيدي پيام راهبردي مقام معظم رهبري را براي تمام آحاد مردم لازم و ملزوم دانسته اند و از جوانان خواست در ورود به چهل و يک سالگي انقلاب جوانان يايد با روحيه جهادي و کار انقلابي مسئوليت ها را بر دست بگيرند و کشور را به پيش ببرند.
 
وي در پايان گفت: به کوري چشم دشمنان جشن چهل سالگي انقلاب گرفته شد آنهايي که چشم ديدن اين صحنه را نداشتند با ديدن اين راهپيمايي عظيم دوباره ياس و نااميد شدند .
 
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس