آخرین اخبار
کد مطلب: 125566
اينفوگرافيک؛ با خريد کالاي ايراني چه تعداد کارگر مشغول به کار مي‌شوند؟
تاریخ انتشار : 1397/01/06 11:51:18
نمایش : 3059
يک اينفوگرافيک را مشاهده مي‌کنيد که در آن با آمارهاي عددي نشان مي‌دهد با خريد کالاي ايراني چه تعداد کارگر مشغول به کار مي‌شوند.
به گزارش سلام لردگان؛ به نقل از خبرنگاران جوان؛ رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي لحظاتي پس از تحويل سال نو، به رسم هميشه، شعار سال را اعلام کردند؛ شعار امسال "حمايت از کالاي ايراني" بود. اين نامگذاري نشان مي‌دهد حمايت از کالاي ايراني تا حدي مهم است که رهبر انقلاب اولويت اصلي کشور را اين موضوع قرار دادند.

عدم حمايت از توليد داخلي که باعث ضعيف شدن اقتصاد ملي مي‌شود، داراي تبعات اجتماعي زيادي است. اگر حمايت از کالاهاي ايراني صورت پذيرد، مشکلات بسياري، از جمله بيکاري قشر زيادي از مردم رفع خواهد شد و شرکت هاي ايراني نيز پس از مدتي قابليت رقابت با محصولات مشابه خارجي را پيدا خواهند کرد.

اهميت اين موضوع زماني آشکار مي‌شود که کارخانه‌هاي داخلي به دليل عدم حمايت مردم نتوانند بودجه لازم را کسب کنند، در نتيجه در رقابت با شرکت‌هاي مشابه خارجي عقب خواهند ماند و ديگر توان مقابله با کالاها و کيفيت محصولات رقيب را نخواهند داشت.

در ادامه يک اينفوگرافيک را مشاهده مي‌کنيد که در آن با آمارهاي عددي نشان مي‌دهد با خريد کالاي ايراني چه تعداد کارگر مشغول به کار مي‌شوند.

اينفوگرافيک، با خريد کالاي ايراني چه تعداد کارگر مشغول به کار مي‌شوند؟

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس