آخرین اخبار
کد مطلب: 125511
بسته هفتگي نرم افزار‌‌ ؛
از دانلود نرم‌افزارهاي فيلتر گذاري و ويرايش تصوير تا نرم‌افزار مسدود کردن تماس‌ها و پيام‌ها
تاریخ انتشار : 1396/11/28 08:39:51
نمایش : 3595
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ اين روزها کمتر کسي را مي توان پيدا کرد که کاربر گوشي هاي هوشمند نباشد، بر همين اساس ممکن است گاهي اوقات نيازمند استفاده از نرم افزارهايي باشيد که به صورت پيش فرض بر روي تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمي کنيد تا برنامه هاي کاربردي و دلخواهتان را دانلود کنيد نگران نباشيد. در بسته هفتگي، پربازديدترين و برترين نرم افزارها از ديدگاه شما کاربران را جمع آوري کرده ايم.

 
 
دانلود BlackPlayer EX 20.36 موزيک پلير قدرتمند

پخش کننده هاي موسيقي يکي از نرم افزارهاي ضروري دستگاه هاي هوشمند هستند. بهتر است نرم افزاري انتخاب شود که قابليت هاي متنوع تري هم داشته باشد.

BlackPlayer EX يک پخش کننده موسيقي فوق العاده، متفاوت و کم نظير و از محبوب ترين برنامه هاي پخش موسيقي به شمار مي رود که تمامي قابليت ها و ويژگي هاي پليرهاي موسيقي معروف را به صورت يکجا در خود برايتان به ارمغان مي آورد.

دانلود BlackPlayer EX پليري قدرتمند و با سابقه براي گوشي شما

براي دانلود نرم افزار اينجا کليک کنيد


دانلود Inbox by Gmail 1.66.18؛ برنامه اينباکس جيميل

با استفاده از نرم‌افزار Inbox by Gmail  شرکت گوگل مي‌توانيد بدون مشکل و در سريع‌ترين زمان به صندوق نامه‌هاي الکترونيکي دسترسي پيدا کنيد. 

اين نرم افزار پيام هاي شما را دسته بندي مي کند. همچنين پيام هاي مشابه را در يک قسمت قرار مي دهد بنابراين شما مي توانيد همه آنها را در يک بار رسيدگي کنيد و با يک لمس از آنها خلاص شويد.
 

دانلود Inbox by Gmail  براي اندرويد و ios ؛ دسترسي سريع و آسان به اينباکس جيميل
 
 

 دانلود 3C Toolbox Pro 1.9.7.9.3 ؛ مجموعه ابزار پيشرفته 

شايد تا به حال به اين موضوع فکر کرده ايد که با يک نرم‌افزار  تمام نيازهاي خود را  رفع کنيد. انجام اين کار باعث خواهد شد تا شما نيازي به نصب کردن نرم‌افزارهاي متعدد روي گوشي همراه خود نداشته باشيد و نرم‌افزاري که نصب کرده‌ايد، اين امکان را داشته باشد تا خواسته‌هاي شما را تا حدود زيادي پوشش دهد.

برنامه 3C Toolbox ، به عنوان يکي از قدرتمندترين و کامل‌ترين نرم‌افزارها در همين زمينه است و از آن به عنوان يک جعبه ابزار کامل و حرفه‌اي ياد مي‌شود که با نصب آن روي گوشي همراه خود مي‌توانيد به امکانات بسيار عالي و گسترده‌اي دسترسي داشته باشيد.

دانلود PicsArt Photo Studio & Collage 9.29.2 براي اندرويد و ios؛ ويرايش حرفه‌اي تصاوير در گوشي

PicsArt – Photo Studio يکي از بهترين نرم افزارها براي ويرايش عکس در گوشي‌هاي اندرويدي است چرا که با قابليت‌هاي فراوان آن مي‌توانيد به راحتي و بدون نياز به دانش خاصي عکس‌هاي خودتان را ويرايش کنيد.

صدها فيلتر براي تصوير، قاب‌هاي بسيار متنوع، افکت‌هاي متن، بريدن قسمتي از تصوير و تنظيم رنگ تصاوير از ويژگي‌هاي اين ابزار فوق‌العاده است.
 

دانلود PicsArt – Photo Studio FULL 9.13.2 براي اندرويد و ios ؛ ويرايش حرفه‌اي تصاوير در گوشي

براي دانلود نرم افزار اينجا کليک کنيد


دانلود 10.97 Toolwiz Photos؛ مجموعه ابزار و فيلتر تصوير براي ويرايش حرفه اي عکس
 
نرم افزار Toolwiz Photos Prisma Filters يکي از بهترين ابزار ها زمينه ويرايش و افکت گذاري بر روي تصاوير است. اين نرم افزار داراي 200 فيلتر تصوير مي باشد و علاوه بر آن مي توانيد از 50 افکت موجود در نرم افزار Prisma و 50 افکت ديگر از برنامه وينتيج نيز استفاده کنيد. البته بر خلاف نرم افزار پريزما، اين نرم افزار براي اعمال تغييرات خود در عکس نيازي به اينترنت ندارد. شما مي توانيد علاوه بر افکت گذاري تصوير مورد نظر خود را ويرايش کنيد. نرم افزار Toolwiz Photos Prisma Filters در گوگل پلي نمره عالي 4.6 از 5.0 را دريافت کرده است. 
Toolwiz Photos Prisma Filters 
 
 

 دانلود Photo Grid – Collage Maker Premium v6.53 ؛ برنامه ويرايش و ترکيب تصاوير 

Photo Grid يک نرم افزار عالي و پرطرفدار با نزديک به 500 ميليون کاربر از سراسر دنياست که در زمينه ي ساخت و ايجاد عکس هاي کلاژ، لقب بهترين برنامه عکاسي را از آن خود کرده است. 

 با استفاده از اين نرم افزار مي توانيد زيباترين، حرفه اي‌ترين و جذاب‌ترين عکس هاي کلاژ را بسازيد. با استفاده از اپليکيشن Photo Grid Collage Maker شما قادر خواهيد بود در سريع ترين زمان ممکن، عکس هاي موجود در گالري موبايل خود را به يکديگر بچسبانيد، افکت‌هايي خيره‌کننده و يا قاب‌هاي بسيار زيبا را به آن بيافزاييد و يک عکس شبکه اي خارق العاده را بسازيد.
 
دانلود  Photo Grid براي اندرويد و ios؛ افکت گذاري و ساخت يک عکس از چند عکس (کلاژ)
 
براي دانلود نرم افزار اينجا کليک کنيد
 

دانلود Call Recorder - ACR Premium 27.5 ؛ برنامه ضبط تماس تلفني

ضبط مکالمات تلفني امروزه بسيار حائز اهميت است، مخصوصا براي افرادي که شغل آنها به يک تماس وابسته است. 

امروز به معرفي نرم افزاري پرداخته ايم که در اين امر به شما کمک مي‌کند. نام اين برنامه «Call Recorder - ACR Premium» است و از طريق آن مي‌توانيد همه مکالمات صوتي خود را ضبط کرده و از آن استفاده نماييد. نرم افزار Call Recorder - ACR Premium همچنين قابليت اين را دارد که به طور خودکار از مکالمات شما فايل صوتي تهيه کند.
 

دانلود Call Recorder - ACR Premium 25.2 - برنامه ضبط تماس تلفني براي اندرويد
 
 

 دانلود Self Camera HD Pro v4.0.9 ؛ برنامه گرفتن عکس سلفي با سوت و کف زدن 

 نرم افزار Self Camera HD يکي از بهترين نرم افزار ها در حوزه گرفتن عکس هاي سلفي است. يکي از خصوصيت هايي که اين نرم افزار را از ديگر برنامه ها متمايز کرده است، گرفتن عکس بدون دخالت دست است.

به عنوان مثال مي توانيد سوت بزنيد و سلفي بگيريد. از ديگر ويژگي هاي اين نرم افزار، استفاده از 4 فيلتر به صورت همزمان است. نرم افزار Self Camera HD در گوگل پلي امتياز 4.1 از 5.0 را دريافت کرده است.
 

دانلود Self Camera HD Pro 3.0.129 ؛ نرم افزار گرفتن سلفي و عکاسي گرفتن از راه دور
 
 

 دانلود فيس اپ FaceApp 2.0.949 ؛ برنامه تغيير چهره 

 اين روز ها به اشتراک گذاشتن تصاويري از زمان پيري، در فضاي مجازي رونق گرفته است. شايد براي شما هم سوال باشد که کاربران با کدام نرم افزار اين عکس ها را مي سازند. نرم افزار FaceApp ابزاري است که به وسيله آن مي توانيد تصويري از خود در زمان کودکي، پيري و ... مشاهده کنيد . اين نرم افزار به اين شکل کار ميکند که شما يا يک عکس را از گالري انتخاب مي کنيد و يا همان موقع يه صورت زنده از خود را ديگران عکس ميگيريد و با انتخاب فيلتر، تصوير مورد نظر خود را دريافت ميکنيد. نرم افزار FaceApp در گوگل پلي توانسته است نمره عالي 4.5 از 5.0 را نيز کسب کند.
 
 دانلود FaceApp
 
 

 دانلود Calls Blacklist PRO 3.2.16 ؛ نرم افزار مسدود کردن تماس ها و پيام ها 
 
شايد تا به حال شده باشد که بخواهيد شماره هاي مزاحم را به ليست سياه خود اضافه کنيد. اين کار با نرم افزار Calls Blacklist PRO بسيار راحت و آسان و البته کاربردي خواهد بود. اين نرم افزار شمارهاي مزاحم شما را دريافت مي‌کند و سپس دسترسي آنها را به گوشي شما مسدود مي‌سازد.
 
دانلود Calls Blacklist PRO 3.1.42 نرم افزار مسدود کردن تماس ها و پيام ها
 
 
انتهاي پيام/

منبع: باشگاه خبرنگاران
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس