آخرین اخبار
کد مطلب: 125091
استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد
لزوم تغيير مسير زائران اربعين از مرز چزابه به شلمچه
تاریخ انتشار : 1396/04/26 09:40:17
نمایش : 1865
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: امسال متوليان امر راهپيمايي اربعين پيگير تغيير مسير زائران اين استان از مرز چزابه به شلمچه باشند تا مسير راهپيمايي حدود سه ساعت کوتاه‌تر شود.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از خبرگزاري  فارس از شهرکرد، قاسم سليماني دشتکي ظهر امروز در ستاد اربعين  چهارمحال و بختياري، اظهار داشت: پياده‌روي اربعين کار بزرگي است که هر ساله توسط مردم صورت مي‌گيرد، نقش متوليان مردم در اين زمينه چشمگير است.

وي با اشاره به اينکه حضور خيران و مردم در برگزاري تدارکات راه‌پيمايي عظيم اربعين بسيار خوب و تاثير گذار است، افزود: برنامه سال گذشته اين بود که مسير پياده‌روي زائران چهارمحال و بختياري به جاي مرز چزابه از شلمچه انجام شود اما چون زمان آن گذشته بود اين موضوع اتفاق نيوفتاد.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه امسال متوليان امر راهپيمايي اربعين پيگير تغيير مسير زائران استان از مرز چزابه به شلمچه باشند تا مسير راهپيمايي حدود سه ساعت کوتاه‌تر شود، ادامه داد: براي اين سفر زيرساخت‌ها بايد فراهم شوند و ايستگاه‌هاي بين راهي نيز مجهز باشند.

سليماني دشتکي خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختياري بايد ساختماني در مسير راهپيمايي اربعين داشته باشد تا زائران استاني براي اتراق و استراحت خود مانعي پيش رو نداشته باشند.

وي به ديني و ارزشي بودن مسئله اربعين اشاره و بيان داشت: بايد براي راحتي مردم با عنايت به جلب رضايت خداوند گام برداشته شود، همچنين لازم است از نظرات مردم جويا شويم تا بتوانيم با در نظر گرفتن نظرات و خواسته‌هاي آن‌ها به نتايج مطلوبي دست پيدا کنيم.

انتهاي پيام/68020/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس