آخرین اخبار
کد مطلب: 124687
ليگ قهرمانان آسيا - گروه D
پرسپوليس ايران - الهلال عربستان؛ فرار «رئيس» سعودي از تهران به حاشيه خليج فارس!
تاریخ انتشار : 1395/12/02 10:05:49
نمایش : 2518
تيم فوتبال پرسپوليس در اولين مسابقه‌اش در ليگ قهرمانان آسيا ميزبان تيم الهلال عربستان است که به خاطر ادعاهاي واهي سعودي‌ها، سرخپوشان ايراني مجبورند به جاي تهران در حاشيه خليج‌فارس ميزبان اين تيم باشند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، به نقل از خبرگزاري فارس، پرسپوليس صدرنشين ليگ برتر ايران روز سه‌شنبه ساعت 18 و 30 دقيقه در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط پايتخت عمان به مصاف الهلال عربستان برود. باشگاه‌هاي عربستاني با دلايل واهي حاضر نشدند در ايران به ميدان بروند و کنفدراسيون فوتبال آسيا هم باشگاه‌هاي ما را مجبور کرد که در کشور سوم ميزبان باشگاه‌هاي سعودي باشند. اگر شرايط طبيعي بود تيم الهلال عربستان بايد در ورزشگاه آزادي تهران مقابل يکصدهزار تماشاگر پرشور ايراني با پرسپوليس ايران ديدار مي‌کرد اما « رئيس» عربستاني( لقب باشگاه الهلال عربستان رئيس است.) با کمک AFC  از تهران و جهنم آزادي فرار کرد تا در حاشيه خليج فارس با سرخپوشان ايراني رقابت کند.

رايمون دياز سرمربي اروگوئه‌اي هدايت الهلال عربستان را برعهده دارد. الهلال آبي‌پوش هم در ليگ عربستان صدرنشين است و بيشترين ملي‌پوش را دارد. پرسپوليس از نظر فني شباهت زيادي با الهلال دارد هر دو تيم فقط دو باخت در ليگ دارند و مستحکم‌ترين خط دفاعي‌ را هم با کمترين گل‌ خورده دارند. البته الهلال هجومي‌ترين خط حمله ليگ عربستان را هم در اختيار دارد که پرسپوليس در اين بخش دو گل کمتر از زهردارترين خط حمله ليگ برتر ايران زده است.

الهلالي‌ها از محروميت احتمالي مهدي طارمي خوشحالند، طارمي مهاجمي است که بعد از گلزني‌ به تيم النصر عربستان با شادي مخصوصي که به نمايش گذاشت حسابي سعودي‌ها را عصباني کرد. با اين حال مسئولان باشگاه پرسپوليس و فوتبال ايران در تلاش هستند تا کنفدراسيون فوتبال آسيا را متوجه کنند که طارمي محروميتش را درابتداي فصل مقابل پديده کشيده و مي‌تواند سه‌شنبه مقابل الهلال عربستان به ميدان برود.

به هر حال پرسپوليس فوتبال را تهاجمي، تماشاگرپسند و زيبا بازي مي‌کند. سرخپوشان تهراني که خود را شانس اول قهرماني در ليگ برتر مي‌دانند بايد در آسيا گام اول را محکم بردارند تا براي حريفان آسيايي خود هم خط و نشان بکشند. پرسپوليس اگر در حاشيه حوزه خليج فارس و در کشور عمان رئيس سعودي را وادار به تسليم کند شروعش در ليگ قهرمانان آسيا رويايي خواهد بود.

ديگر ديدار اين گروه بين دو تيم الريان قطر و الوحده امارات در ساعت 18 و 45 دقيقه آغاز مي‌شود.

انتهاي پيام/ 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس