آخرین اخبار
کد مطلب: 124576
تکميل جاده بروجن-لردگان چشم ‌انتظار مساعدت شرکت خطوط لوله و گاز است
تاریخ انتشار : 1395/10/29 09:45:23
نمایش : 1801
معاون استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بهره‌برداري از جاده ۴ خطه شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان به علت عبور لوله […]
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛  معاون استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بهره‌برداري از جاده ۴ خطه شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان به علت عبور لوله گاز از زير جاده با مشکل مواجه شده است.

گودرز اميري در کارگروه حمل و نقل و ايمني جاده‌اي استان با اشاره به يکي از مشکلات جاده ۴ خطه شهرکرد ـ بروجن ـ لردگان اظهار داشت: از ۲ سال گذشته به دليل عبور لوله گاز از زير اين جاده با شرکت گاز در حال رايزني هستيم که متأسفانه شرکت خطوط لوله و گاز تاکنون پاسخ درستي به استان نداده است.

وي افزود: اميدوار هستيم با مساعدت و عنايت شرکت خطوط لوله و گاز اين مشکل در ۲۰ کيلومتر از اين جاده سريع‌تر رفع شود.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: تاکنون ۴ جلسه با مديران شرکت خطوط لوله و نفت منطقه ۲ در اصفهان و يک جلسه با مديرعامل شرکت گاز کشور برگزار که هر بار قول بررسي داده شده به گونه‌اي که در آخرين جلسه گفته شد حتماً بايد از پل و زيرگذر در اين مسير استفاده شود.

اميري تصريح کرد: احداث پل و زيرگذر هزينه بسيار زيادي نياز که تأمين آن اعتبار از طريق اعتبارات استاني و ملي ممکن نيست مگر آنکه شرکت يا وزارت نفت اعتبار مورد نياز را تأمين کند.

وي با بيان اينکه مشکل اين شرکت تعمير لوله در مواقع بروز خطر است، خاطرنشان کرد: اداره راه استان پذيرفته چنا‌نچه‌ روزي نياز به تعميرات لوله گاز در اين مسير باشد ماشين‌آلات شرکت خطوط لوله و گاز اجازه انجام عمليات و ديگر اقدامات مور نياز را دارند.

معاون هماهنگي امور عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به وجود ۳۳۰ دستگاه ماشين‌آلات راهداري در استان گفت: اين ماشين‌آلات تنها ۴ ماه در سال فعاليت و بقيه سال بدون استفاده هستند که بايد براي استفاده بهينه از اين ماشين‌آلات و حل مشکلات شهرداري‌ها و مردم برنامه‌ريزي‌ها لازم توسط مسئولان مرتبط انجام شود.

اميري با اشاره به ضرورت برنامه‌ريزي براي بارش برف در استان خاطرنشان کرد: راهداري‌ها بدهي‌هايي از گذشته به بخش خصوصي در بحث برف‌روبي دارند که بايد از اعتبارات استاني به اين قسمت اختصاص داده شود.


انتهاي پيام/630 ل
کنبع: سايت شعار سال

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس