آخرین اخبار
کد مطلب: 80122
همايش "راهي به سوي زندگي بهتر" در شهرکرد برگزار مي‎شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1368
به گزارش سلام لردگان، مليحه خلجي در گفت‌و‌گو با خبرنگار جهانبين نيوز با گراميداشت 13 مرداد روز بسيج جامعه زنان اظهار کرد: ?? مرداد مصادف با شهادت دختر جوان و مجاهد "شهيد مريم فرهانيان" که با حضور چهار ساله در خط مقدم جبهه يکي از معدود زنان شجاع ايران اسلامي به شمار مي‌رود.

وي افزود: روز شهادت مريم فرهانيان به خاطر حفظ نام و ياد اين شهيد گرامي و تأسي جامعه بسيج زنان کشور از منش و سيره زندگي سراسر مجاهدت و عرفان وي، به عنوان روز "قشر بسيج جامعه زنان" نامگذاري شده است.

خلجي تصريح کرد: اين در حالي که هرساله در همايش روز قشر بسيج جامعه زنان، شهيد شاخص همان سال نيز معرفي مي‎شود که امسال شهيده فوزيه شيردل به عنوان شهيد شاخص زنان معرفي مي‎شود.

مسئول فرهنگي بسيج جامعه زنان چهارمحال و بختياري از برگزاري همايش "راهي به سوي زندگي بهتر" همزمان با 13 مرداد در شهرکرد خبر داد و گفت: اين همايش با حضور دکتر عزيزي مشاور امور خانواده با موضوع سبک زندگي ديني برگزار مي‎شود.

خلجي ادامه داد: در اين همايش شاهد هنرنمايي گروه "سديد" نيز خواهيم بود که با پرده‌خواني به بررسي آسيب‌هاي ماهواره در جامعه مي‎پردازند.

وي با اشاره به برنامه‌هاي اين سازمان در راستاي مقابله و بررسي آسيب‌هاي ماهواره، اظهار کرد:
برگزاري جلسات شوراي عالي قشر بسيج که متشکل از گروه‌ها و نخبگان هر نهاد و قشري است، برگزاري دوره ويژه حلقه هاي صالحين، توزيع اقلام فرهنگي از جمله فلش کارت‌هاي متناسب با اين موضوع و برگزاري ديدارهايي با نماينده ولي‌فقيه در استان با موضوع تبيين مسئله عفاف و حجاب از جمله اين برنامه‌ها بوده است.

انتهاي پيام/
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس