آخرین اخبار
کد مطلب: 157152
خطيب نماز جمعه لردگان ؛
بسيج در بخش سازندگي و محروميت زدايي در خور تحسين و تقدير است
تاریخ انتشار : 1402/02/15
نمایش : 291
حجت الاسلام رحماني امام جمعه شهرستان لردگان گفت : هفته بسيج سازندگي را داريم که انصافاً خدمات بسيج در بخش سازندگي و محروميت زدايي در خور تحسين و تقدير است. در جايي که امکان حضور دولت و ارائه خدمات نيست، اين نهاد با سازماندهي گروه هاي جهادي خدمات ارزشمندي دارند.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان ؛ حجت الاسلام يدالله رحماني در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به موضوع مهدويت  گفت : در بحث موضوع مهدويت عصر ظهور، چون ظهور بر مبناي اميد استوار است ، اميد به آدمي شادابي زندگي و پويا مي بخشد، شادابي طعم شادابي دل وابسته است و شادابي دل در اميد ريشه دارد ، خوشبختي و عاقبت بخيري انسان و سعادت جاودانه در خوش وقتي زيباييها در حال احوال فعلي انسان است.
 
وي تصريح کرد : مثبت انديشي و اميد به آينده تمام زيبايي زندگي انسان است، آن کس که از اميد به آينده بهره ندارد با ناامني رواني دغدغه‌ها وسوسه‌هاي فزون خواهانه در اوج قدرت مادي نيز هيچ ندارد، معناي اميد اين است که انسان آرزوي اعتقادي دارد که امکان دستيابي به آن وجود دارد دين آن کسي را که به خاطر گناه فراوان گرفتاري و ناامني رواني شده است اينگونه مي دهد.
 
خطيب نماز جمعه لردگان در خطبه هاي دوم اين هفته نماز جمعه گفت : مجدداً روز معلم و سالروز شهادت معلم بزرگ انقلاب اسلامي حضرت علامه شهيد مطهري (ره) را گرامي ميداريم. از برنامه هاي خوب در سطح شهرستان به اين مناسبت تقدير و تشکر مي کنيم. توصيه  ما به مجموعه مقدس آموزش و پرورش تحقق منويات مقام معظم رهبري حضرت امام خامنه اي (مد ظله) است  که در بيانات ارزشمند خود تعيين فرموده است.
 
حجت الاسلام رحماني در خصوص هفته بسيج سازندگي گفت : هفته بسيج سازندگي را داريم که انصافاً خدمات بسيج در بخش سازندگي و محروميت زدايي در خور تحسين و تقدير است. در جايي که امکان حضور دولت و ارائه خدمات نيست، اين نهاد با سازماندهي گروه هاي جهادي خدمات ارزشمندي دارند
 
وي افزود : قصد داشتم بعضي  شبهات که افراد مخالف خدمت به مردم و کساني که مانع حل مشکلات شهر هستند، افراد خودخواه، فرصت طلب و سودجو مطرح ميکنند پاسخ دهم.  ولي چون زمان دقيق استقرار آرامستان جديد و جزئيات آن هنوز معلوم نشده و نياز به يک جلسه ديگر دارد، اشاره اي در هفته آينده اگر توفيق الهي بود عرض مي‌کنم و مطالبي به استحضار شما مردم مي رسانم.
 
رحماني با اشاره تغيير دو نفر از مديران ادارات شهرستان لردگان گفت: جابجايي دو نفر از مديران بسيارخوب، کاردان و خدمتگزار مردم ، رئيس اداره منابع طبيعي جناب آقاي مهندس حسني و رئيس اداره جهاد کشاورزي جناب آقاي مهندس اميري که با ابلاغ اداري بازرسي کل در هفته گذشته اتفاق افتاد، که لازم است به منظور جلوگيري از هجمه افراد بي تقوا به اين دو عزيز توضيحاتي ارائه گردد. بر خود وظيفه مي دانم از اين دو عزيز قدرداني و انشالله در سال آينده با رفع مانع قانوني، در بهترين جايگاه مسئوليتي استفاده خواهد شد.
 
رحماني در رابطه با ساختمان نخريب شده درمانگاه تخصصي لردگان گفت :  فرماندار محترم و انقلابي در بازديد ميداني از ساختمان درمانگاه تخصصي لردگان واقع در محل بيمارستان، متوجه تخريب کامل داخل ساختماني شد  که منتظر بوديم در امسال افتتاح شود و مشکل کوچه پزشکان حل شود و مردم از خدمات آن مرکز بهره‌مند شوند. دادستان محترم مطلع و موضوع در مسير پيگيري و مورد  تعقيب قضايي قرار مي گيرد که من از دقت و دلسوزي و اقدام درست فرماندار محترم و دادستان محترم صميمانه تقدير و تشکر مي کنم.
 
وي تصريح کرد : اين پروژه در دولت قبل، استاندار وقت،  برادرزاده خود را بعنوان پيمانکار براي اين پروژه انتخاب مي کند که ايشان به دليل عدم ساخت استاندارد بنا و کار بر خلاف اصول و قوانين مهندسي، از طرف مسئول دفتر فني دانشگاه علوم پزشکي و با اعمال نفوذ از طريق استاندار، از شغل خود برکنار ميشود و به تهران منتقل ميشود. از طريق تهران پيگيري و از پيمانکار خلع يد ميشود. الان مجبور به تخريب کامل ساختمان هستند. داخل ساختمان  کاملا تخريب شده و چند کاميون نخاله  ساختمان بيرون ريخته اند ونما را هم به خاطر پنهان کردن تخلفات خود از مردم تخريب نکردند که آن هم بايد تخريب شود.
 
ايشان افزود : ساختمان در مرحله پاياني ظريف کاري بوده و کاشي کاري شده بود تاسيسات انجام شده بود ولي غير استاندارد، الان براي تخريب و بازسازي مجدد 37 ميليارد تومان قرار داد و پيمانکار جديد بسته اند، با احتساب حداقل همين  ميزان اعتبار براي ساختمان توسط پيمانکار قبلي بالغ بر ۶۰ ميليارد تومان خسارت به مردم و  بيت المال وارد شده است.
 
وي در پايان افزود : من ضمن  تشکر از فرماندار محترم دادستان محترم بازرسي کل استان که ورود خوبي به موضوع پيدا کرده اند  خواستار شناسايي همه مسئولان در دولت قبل از استانداري و دانشگاه علوم پزشکي و مجازات انها و اخذ غرامت بيت‌المال هستيم ، بعيد مي‌دانم دولت فعلي اعتباري بابت اين جنايت در حق بيت المال بدهد دستگاه‌هاي نظارتي و بازرسي کل دقت بفرماييد مبادا دانشگاه علوم پزشکي مبلغ ۳۰ ميليارد توماني که نماينده محترم براي احداث دانشکده پرستاري اخذ کرده دارند هزينه اين جنايت خود ميکنند، واقعا اين جنايت است در حالي که مردم ستون فقراتشان زير چرخ تورم خورد مي شوند و نمي‌توانند مرغ کيلويي ۷۰ تومان بخرند بعضي مسئولان نسبت به اين جنايت هاي مسئولين دولت قبل جدي نباشند همه گروه‌ها و جوان‌ها و مردم نيز تا اخذ نتيجه کامل مطالبه گر اين حق خود باشند.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس