آخرین اخبار
کد مطلب: 157134
در بروجن ؛
اداره ورزش و جوانان بروجن پلمپ شد
تاریخ انتشار : 1402/01/21
نمایش : 1080
صبح ديروز مديرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري بدون هماهنگي با فرمانداري با صدور ابلاغي "ايمان بحريني بروجني" رئيس سابق اداره ورزش و جوانان بروجن را عزل و شخص ديگري را به عنوان رئيس جديد اين اداره منصوب کرد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان و به نقل از شنيده ها ؛ صبح ديروز مديرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختياري بدون هماهنگي با فرمانداري با صدور ابلاغي "ايمان بحريني بروجني" رئيس سابق اداره ورزش و جوانان بروجن را عزل و شخص ديگري را به عنوان رئيس جديد اين اداره منصوب کرد.

فتاح کرمي سرپرست فرمانداري بروجن گفت : اين عدم هماهنگي در عزل و نصب به هيچ وجه توجيه پذير نيست و به همين دليل ساختمان اين اداره پلمپ شد.

وي افزود : التزام به قانون نخستين وظيفه مديران دستگاه هاي اجرايي بوده و اين عدم هماهنگي مخل نظم و انضباط اداري مرسوم در سيستم اداري کشور است که بايد پيش از پيش از سوي مديران کل مورد توجه قرار بگيرد.

کرمي در پايان گفت : بر اساس ماده 10 طرح تعيين وظايف و اختيارات استانداران و فرمانداران و نحوه عزل و نصب آنان ، عزل و تغيير روسا و مسؤلين ادارات شهرستان توسط مقام مقام هاي مجاز دستگاه هاي ذيربط ، با اطلاع فرماندار صورت گرفته و انتصاب مديران شهرستاني بدون هماهنگي با فرماندار غيرقانوني است.

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس