آخرین اخبار
کد مطلب: 147073
در پي اقدام مضحک پارلمان اروپا ؛
بيانيه سرهنگ پاسدار عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه لردگان در پاسخ به اقدام پارلمان تروريستي اروپا
تاریخ انتشار : 1401/10/30
نمایش : 362
سرهنگ پاسدار عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه لردگان به نمايندگي از کارکنان سپاه، بسيجيان، خانواده هاي جانبازان، شهدا و ايثارگران و همه مردم شريف شهرستان لردگان در بيانيه اي اقدام اخير پارلمان تروريستي اروپا بر عليه سپاه را محکوم نمود و اين پارلمان را فاقد صلاحيت دانست.
به گزارش سلام  لردگان ؛ سرهنگ پاسدار عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه لردگان به نمايندگي از کارکنان سپاه، بسيجيان، خانواده هاي جانبازان، شهدا و ايثارگران و همه مردم شريف شهرستان لردگان در بيانيه اي اقدام اخير پارلمان تروريستي اروپا بر عليه سپاه را محکوم نمود و اين پارلمان را فاقد صلاحيت دانست.

" بسم الله الّرحمن الّرحيم "

 " وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ وَمِن رِّبَاطِ الْخَيْلِ تُرْهِبُونَ "

"و شما (اي مومنان) در مقام مبارزه با آنها خود را مهيا کنيد و تا حدي که ميتوانيد از آذوقه و آلات جنگي و اسبان سواري براي تهديد دشمنان خدا و دشمنان خودتان، فراهم سازيد و..."

بي شک مولود مبارک سپاه پاسداران که فرزند عزيز و در عين حال محافظ مقتدر و آگاه انقلاب اسلامي است يکي از بزرگترين مواهب الهي مي باشد که خداوند متعال بر اين ملت و انقلاب ارزاني داشته است .
 سپاه که بر اساس قانون اساسي نگهباني از انقلاب و دستاوردهاي آن را در سرلوحه وظايف خود به عنوان خطيرترين وظايف و مسئوليت ها در نظام اسلامي دارد ، نه تنها بر اساس نظر مسئولين نظام و دوستان انقلاب بلکه به اعتراف دشمنان قسم خورده ايران اسلامي تاکنون به بهترين وجه ممکن از عهده اين مهم برآمده است .

 نيروي مخلص سپاه با شايستگي‌ها و توانايي هاي فرزندان برومند و مومن خود در حوزه هاي جنگ سخت و جنگ نرم با ورود موفق و مقتدرانه در موضوعات مختلف نظامي ، امنيتي، فرهنگي، اجتماعي و سايبري ، قدرت خود را به واسطه ظرفيت هاي بالاي خود به رخ دشمنان اسلام و انقلاب کشانيد.

دشمن با توطئه هاي اخير در صدد بود نظام و انقلاب را به چالش بکشد اما با هوشياري ملت قهرمان ايران شکست خوردند و حالا پس از رسوايي هاي اخير چهره حقيقي خود را نشان داده و در پارلمان تروريستي اروپا که شامل برخي افراد حامي تروريست هاي داعشي و... هستند بر عليه سپاه هميشه قهرمان اسلام اقدام مي نمايند در حالي که پارلمان اروپا هيچگونه صلاحيتي ندارد و نظر اعضاي آن هيچ اهميتي ندارد.

اروپا ثابت کرد که در کنار رژيم صهيونيستي و آمريکا مثلث محور شياطين مي باشد و با اين اقدام نشان دادند که چقدر از عظمت و اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامي وحشت دارند، اين حرکت و خودزني سياسي از سوي اروپا مهر تاييدي بر قدرت جهاني سپاه پاسداران مي باشد که براي عظمت و عزت ملت ايران قهرمانانه در ميدان حضور دارد.

تروريستي ناميدن يک نهاد نظامي و رسمي که بيشترين نقش را در نابودي تروريست ها در بيش از دو دهه اخير در منطقه داشته تنها نشان از ضعف و اضمحلال فکري نمايندگان پارلمان حامي تروريست جهاني است، اروپايي ها مي دانند که سپاه پاسداران مانع برنامه هاي تروريستي آنها به خصوص در رابطه با داعش بوده و اين اقدام به نوعي انتقام از سپاه مي باشد که نقشه هاي محور شيطان را نقش بر آب نمود.

دشمنان انقلاب اسلامي بدانند، که سپاه پاسداران خط قرمز ملت قهرمان ايران مي باشد و با اين برنامه ها و تبليغات نمي توانند خللي به سپاه اسلام وارد نمايند و در نهايت اين تلاويو و حيفا است که با خاک يکسان خواهند شد و رزمندگان سپاه اسلام جشن آزادي در بيت المقدس شريف خواهند گرفت.

سرهنگ پاسدار عباس رحيمي
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان لردگان 
۳۰ دي ۱۴۰۱

انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس