آخرین اخبار
کد مطلب: 147010
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم چهارمحال و بختياري؛
لزوم برخورد جدي با اغتشاشگران/ حوادث اخير مردم را نگران نکند
تاریخ انتشار : 1401/09/07
نمایش : 433
سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: امروز اگر با اغتشاشگران و کساني که نظم جامعه را بر هم زدند برخوردي نشود زندگي بسياري از جوانان ما مخدوش مي شود.
به گزارش سلام لردگان و به نقل از جهانبين نيوز؛ سردار علي محمد اکمبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: امروز اگر با اغتشاشگران و کساني که نظم جامعه را بر هم زدند برخوردي نشود زندگي بسياري از جوانان ما مخدوش مي شود و اگر با فريب خوردگان نيز تذکري داده مي شود براي اين است که آن ها را از چنگال دشمن نجات دهيم.

وي با اشاره به اينکه ما در مسائل فرهنگي بسيار عقب هستيم تصريح کرد: فضاي مجازي ما رها شده است، در زمينه عفاف و حجاب نتوانستيم به خوبي عمل کنيم، دين زدايي کار دشمن است که هدف اصلي آن ها نشانه گرفتن عفاف و حجاب بانوان ما بود.
 
اکبري با تاکيد بر اينکه دشمن ايمان جوانان ما را نشانه گرفته و آن را ضعيف کرده است بيان داشت: دشمن براي اينکه نظام ما را بر زمين بزند بسيار کار کرده و از هر ترفندي استفاده کرد.

وي با بيان اينکه اسلام براي زن ارزش زيادي قائل است گفت: فرياد زن، زندگي و آزادي را سر مي دهند در حالي که اسلام از همان ابتدا براي يک زن ارزش زيادي را قائل شد .

اکبري اضافه کرد: شما بعد معنويت را از دست ندهيد ، جنگ هشت سال دفاع مقدس ما بر پايه توکل بر خدا و توسل ائمه اطهار و گوش به اماين انقلاب بود تا پيروزي را دست گرفتيم.

 وي با تاکيد بر اينکه از اين حوادث کوچک نگران نباشيد گفت: علي کريمي و امثال اين ها را به اين راحتي نمي توانستيد بشناسيد اما الان هويت آن ها براي همگان شناخته شده است.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس