آخرین اخبار
کد مطلب: 147006
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري؛
کار سخت پرستاري، نيازمند حوصله، صبر و مقاومت است
تاریخ انتشار : 1401/09/06
نمایش : 341
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: مجموعه پرستاري به حق کار سختي را برعهده دارد و کار ايشان نيازمند حوصله، صبر و مقاومت است.
به گزارش سلام لردگان؛ حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام ظهر امروز در آيين تجليل از پرستاران در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: مجموعه پرستاري به حق کار سختي را برعهده دارد و کار ايشان نيازمند حوصله، صبر و مقاومت است.
 
وي افزود: در حالي که کار پرستاري ظرافت‌هاي هنري و عشق به کار را مي‌طلبد.
 
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري ادامه داد: رسالت کار سخت پرستاري براي پرستاران آسان است چراکه اين قشر پيروي يک بانويي هستند که سخت‌ترين و جان‌گدازترين وقايع را در عالم ديده، صبوري پيشه کرده و عاشقانه رسالت خود را انجام داده است.
 
نکونام با اشاره به اينکه ماندگاري حادثه کربلا به برکت حضور حضرت زينب (س) بود، عنوان کرد: جامعه‌اي که در برابر ظالم سکوت کند و انفعال نشان دهد چوب آن را مي‌خورد مثل واقعه‌ داعش که در کشورهايي مثل عراق و سوريه رقم خورد.
 
وي خاطرنشان کرد: همه جنايت‌هايي که داعش از خود نشان داد را ديديم و اگر نبودند مرداني چون سردار شهيد حاج قاسم سليماني (ع) چه بسا اين جاني‌ها وارد ايران مي‌شدند.
 
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري اضافه کرد: امروز جامعه ايراني به دفاع از آرمان‌هاي اسلامي با پيروي از عاشوراي حسيني (ع) نياز دارد.
 
نکونام تاکيد کرد: بايد از آن‌هايي که در حوادث اخير و ديگر حوادث جامعه رفتارهاي منفعلانه دارند پرسيد" جواب امام راحل را چگونه خواهيد داد؟"
 
انتهاي پيام/ 630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس