آخرین اخبار
کد مطلب: 147005
فرمانده انتظامي آبادان ؛
کلاهبرداري در لردگان و دستگيري در آبادان
تاریخ انتشار : 1401/09/06
نمایش : 501
يک کلاهبردار احشام که از چند شهرستان الخصوص شهرستان لردگان کلاهبرداري کرد بود و تحت تعقيب پليس بود درآبادان دستگير و به دام افتاد.
به گزارش سلام لردگان؛ يک کلاهبردار احشام که از چند شهرستان الخصوص شهرستان لردگان کلاهبرداري کرده بود، تحت تعقيب پليس قرار گرفت و درآبادان دستگير و به دام افتاد.
 
 سرهنگ کيومرث کشوري فرمانده انتظامي شهرستان آبادان در اين باره گفت : ماموران کلانتري ۱۱ وليعصر فردي را که به اتهام کلاهبرداري از هموطنان عشايرنشين چند شهرستان درسطح منطقه تحت تعقيب قضايي بوده را شناسايي و در عملياتي موفق به دستگيري شدند.
 سرهنگ کشوري با بيان اينکه متهم در تحقيقات پليس، به کلاهبرداري از طريق احشام به مبلغ بيش از ۱۰ ميليارد ريال در چند شهرستان از جمله لردگان اعتراف کرده است گفت: پرونده قضايي عليه متهم تشکيل و به دادسرا معرفي شد.
 
 رئيس پليس آبادان بر برخورد قاطعانه پليس با شيادان و هنجارشکنان تاکيد کرد و گفت افراد کلاهبردار با سوءاستفاده از سادگي افراد با استفاده از ترفند هايي از قبيل استفاده از جملات تاثير برانگيز اعتقادي و اعتمادي فرد را مورد اعتماد خود قرار مي‌دهند و در نهايت مرد مردم قرباني آنها مي شود.
 
انتهاي پيام / 630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس