آخرین اخبار
کد مطلب: 146934
واريز مرحله دوم يارانه کمک معيشتي به حساب سرپرستان متقاضي بازبيني
تاریخ انتشار : 1401/03/05 12:48:01
نمایش : 637
مرحله دوم يارانه کمک معيشتي به حساب سرپرستان متقاضي بازبيني به دهک بندي و قطع يارانه ارديبهشت 1401 واريز شد.
به گزارش سلام لردگان؛ به نقل از سازمان هدفمندسازي يارانه ها، مرحله دوم يارانه کمک معيشتي تکميلي پس از درخواست بازبيني سرپرستان به دهک بندي و قطع يارانه خود در ارديبهشت ۱۴۰۱ در دهک ۱۰ به حساب سرپرستان خانوار مشمول واريز شد.
 
اين مرحله از پرداخت در ادامه ارائه درخواست بازبيني سرپرستان خانواري که به دهک بندي و قطع يارانه در مرحله ۱۳۵ از طريق سايت hemayat.mcls.gov.ir وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي انجام شده بود، واريز شد.
 
براين اساس، کمک معيشتي تکميلي مرحله ۱۳۵ به حساب خانواري که تا قبل از ارديبهشت ماه ۱۴۰۱ مشمول دريافت يارانه بوده اما در اين مرحله بنا به اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي در دهک دهم قرار گرفته بودند و متقاضي تجديدنظر و بازبيني در دهک‌بندي اعلام شده آن وزارت خانه، واريز شده است.
 
اين مبلغ واريزي به حساب سرپرستان تا بررسي هاي انجام شده و تاييد توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي مسدود و غير قابل برداشت خواهد بود.
 
همچنين برحسب اطلاع رساني هاي قبلي صورت گرفته، اقساط تسهيلات قرض الحسنه ۱۰ ميليون ريالي کرونا از سرپرستان خانواري که اين تسهيلات را دريافت کرده اند، کسر گرديده است.
 
مجددا يادآور مي شود معترضان به دهک بندي اعلام شده و يا قطع يارانه ارديبهشت ماه 1401 کماکان لازم است از طريق آدرس اينترنتي hemayat.mcls.gov.ir و يا تلفن گوياي 09200006369 وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي اعتراض خود را ثبت و پيگيري کنند.
 
انتهاي پيام/1026ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس