آخرین اخبار
کد مطلب: 146929
​کشف روغن خوراکي احتکاري در لردگان
تاریخ انتشار : 1401/03/01 08:57:24
نمایش : 796
فرمانده انتظامي شهرستان لردگان از کشف بيش از 2 تن روغن خوراکي احتکار شده، در بازرسي از چند انبار مغازه خبر داد .
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ سرهنگ "علي تابش فرد "در تشريح اين خبر بيان داشت: مأموران پليس آگاهي در راستاي شناسايي و برخورد با اخلالگران نظام اقتصادي با اشراف اطلاعاتي خود از احتکار مقاديري قابل توجه روغن خوراکي در يک انبار در شهر لردگان مطلع و پيگيري موضوع را به صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با شناسايي محل نگهداري اقلام، با همکاري اداره تعزيرات و اداره جهاد کشاورزي در بازرسي از سه انبار مغازه بيش از 2 تن روغن خوراکي احتکاري را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان لردگان با بيان اينکه ارزش کالاهاي کشف شده توسط کارشناسان بيش از يک ميليارد و صدوبيست نه ميليون ريال برآورد شده است، تصريح کرد: در اين رابطه 3 فرد متخلف که مالکان انبارهاي مذکور بودند شناسايي و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ علي تابش فرد در پايان از شهروندان خواست: به منظور پيشگيري از احتکار اقلام مورد نياز مردم توسط سودجويان، و جلوگيري از اخلال در بازار مصرف، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در خصوص احتکار و قاچاق کالا بلافاصله موضوع را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 به پليس اطلاع دهند.

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس