آخرین اخبار
کد مطلب: 146920
حجت الاسلام رحماني گفت:
اسرائيل، عربستان، غرب و مزدوران داخلي بدانند که سقوط جمهوري اسلامي يک‌توهم بزرگ است
تاریخ انتشار : 1401/02/09 14:09:46
نمایش : 659
امام جمعه لردگان گفت: اسرائيل امروز دنبال اين است که چگونه خود را حفظ کند و توان گرفتن جايي را ندارند، رئيس جمهور آمريکا را اسرائيل تعيين مي کند و بر قسمت بزرگي از اقتصاد دنيا حاکم است اما آرزوي آنها از نيل تا فرات به گور خواهد رفت.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ حضرت حجت الاسلام يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه نماز جمعه اين هفته گفت: رسول گرامي اسلام مي فرمايند:  انسان بدبخت کسي است که در ماه مبارک رمضان بخشيده نشود، زيرا رمضان بهترين فرصت براي دوري از گناه و بخشش گناهان انسان است.

وي افزود: ماه رمضان فرصت حساس و از دست رفتني است به همين جهت بايد قدر و ارزش اين لحظات و روزها را بدانيم.

رحماني بيان داشت: در آستانه عيد فطر هستيم، رسيدگي به فقرا با پرداخت فطريه به کميته امداد واجب است.

وي اشاره داشت: بعضي از بازي هاي سياسي که برخي براي مجلس و رياست آن بوجود آوردند و در صدد ضربه زدن به اين دولت انقلابي هستند، عوامل غربي در داخل شروع کردند به تضعيف دولت و مجلس که در اين رابطه بايد هوشيار باشيم. البته هيچگاه خطاي يکي از اعضاي خانواده را به پاي آن مسئول نمي نويسند، در رابطه با آقاي قاليباف را کاملا مي شناسم و مي دانم دشمن چقدر از وي احساس خطر مي کند و به همين جهت در حال تلاش براي صدمه زدن به آن هستند.

خطيب جمعه لردگان تصريح کرد: دشمن در صدد است اين دولت را مورد حمله قرار دهد و به همين جهت با تخريب و ترور شخصيتي و دروغ پراکني برنامه هاي خود را دنبال مي کنند که در اين رابطه بايد با بصيرت بيشتري مسائل را بررسي کرد.

 حضرت حجت الاسلام  رحماني با تذکر به مسئولين استاني گفت:  يک يادآوري و تذکر‌ به مسئولين استان در رابطه با شهرستان داشته باشيم، چند مورد پروژه خوب براي لردگان در بودجه امسال پيش بيني شده که البته مي شنويم برخي ها در استان نمي خواهند اين پروژه ها در لردگان باشند ولي به آنها تذکر مي دهيم حق جابه جايي آنها را ندارند.

رحماني اشاره داشت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفري، احداث دانشکده پرستاري و برطرف کردن کمبود نيروي انساني در مراکز درماني، دو بانده شدن جاده لردگان به فلارد، آزادراه لردگان به خوزستان پيش بيني شده که مسئولين بايد پيگير باشند و اجازه ندهند مديران کل بخواهند با جابه جايي آنها خطايي کنند که در آن صورت رفتار ما به گونه اي ديگر خواهد بود.

امام جمعه لردگان در خصوص روز قدس گفت: سرزمين فلسطين پر حادثه ترين سرزمين در عالم هستي بود و منشا تحولات جهاني بوده و شده است، خطرناک‌ترين حادثه اي که در فلسطين رخ داده اشغال آن توسط عده اي تروريست و صهيونيست، افراد شرور و بي خانمان که آنجا را تصرف کرده و کشوري جعلي به نام اسرائيل را تشکيل دادند.


رحماني بيان داشت: اين ها دنبال پروژه اي به نام نيل تا فرات بودند اما با پيروزي انقلاب اسلامي اين آرزو را به گور بردند، اسرائيل امروز دنبال اين است که چگونه خود را حفظ کند و توان گرفتن جايي را ندارند، رئيس جمهور آمريکا را اسرائيل تعيين مي کند و بر قسمت بزرگي از اقتصاد دنيا حاکم است اما آرزوي آنها از نيل تا فرات به گور خواهد رفت.

خطيب جمعه لردگان در پايان افزود: کسي نيست که در مقابل جمهوري اسلامي توان ايستادگي داشته باشد و هيچ جنگي رخ نخواهد داد، سال هاي آينده سال پيروزي ايران بر آخرين حربه دشمن يعني تحريم اقتصادي است، اسرائيل، عربستان، غرب و مزدوران داخلي بدانند که سقوط جمهوري اسلامي يک‌توهم بزرگ است و شتر در خواب بيند پنبه دانه و اين آرزو را به گور خواهند برد.

انتهاي پيام /630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس