آخرین اخبار
کد مطلب: 146831
مشاور وزير: مديرعامل پرسپوليس به زودي مشخص مي‌شود
تاریخ انتشار : 1400/10/22 12:16:53
نمایش : 659
مشاور وزير ورزش و جوانان با اشاره به تغييرات مديريتي در باشگاه پرسپوليس گفت: به احتمال زياد در هفته آينده مدير عامل اين باشگاه پرطرفدار ايران مشخص خواهد شد.

.

به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛  «بيژن ذوالفقارنسب» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا با اشاره به استعفاي «مجيد صدري» از سرپرستي باشگاه پرسپوليس تهران اظهار داشت: وزارت ورزش اين استعفا و دلايل آن را بررسي خواهد کرد. همچنين وزارتخانه به دنبال آن است تا در اسرع وقت سرپرست و در نهايت مديرعامل باشگاه را مشخص کند. پرسپوليس بايد از اين بلاتکليفي خارج شود و به ثبات در بخش مديريت برسد. وزارت ورزش و جوانان براي ايجاد ثبات در اين باشگاه مصمم است و به زودي تصميماتي در اين زمينه خواهد گرفت. 

پيشکسوت فوتبال ايران با اشاره به حذف سرخ‌آبي‌ها از ليگ قهرمانان آسيا گفت: اين يک اتفاق تلخ و غيرمترقبه بود. کنفدراسيون فوتبال آسيا نشان داد که بر اصول حرفه‌اي خود تاکيد دارد و بايد تلاش کنيم تا تمام نواقص را برطرف کنيم. نواقصي که به بخش هاي مختلف ورزش ايران مربوط است و بايد با تلاش تمام دستگاه‌ها رفع شود. در غير اينصورت ممکن است سال‌هاي آينده نيز باشگاه‌هاي ايراني با مشکل مجوز حضور در ليگ قهرمانان روبرو شوند. 

مشاور وزير ورزش و جوانان  با بيان اينکه يکي از لازمه‌هاي فوتبال ما خصوصي‌شدن است افزود: در گذشته خصوصي سازي به يکي از شعارهاي مسوولان تبديل شده بود. بايد اين کار از حالت شعاري خارج شود تا بتوانيم گامي در جهت رفع ايرادات کنفدراسيون فوتبال آسيا برداريم.

وي با اشاره به تلاش هاي وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: وزارت ورزش در تلاش است تا اين مهم محقق شود و چند وزارتخانه نيز همکاري لازم با آن دارند. خصوصي‌سازي حتما بايد شکل گيرد تا فوتبال ما روند درآمدزايي و حرفه‌اي شدن را به صورت واقعي تجربه کند. 

پيشکسوت فوتبال ايران در پايان تصريح کرد: خصوصي‌سازي نياز به برنامه و کار زياد دارد و بايد از تجربه کارشناسان مختلف استفاده کنيم. حتي مي‌توانيم از کارشناسان ورزشي خارج خارجي نيز استفاده شود. فوتبال ما براي پويايي و توسعه نياز به خصوصي‌شدن دارد و بايد اين کار در عمل اجرايي شود.  

سيدمجيد صدري سرپرست باشگاه پرسپوليس روز گذشته (سه‌شنبه) با انتشار پستي در صفحه شخصي خود در اينستاگرام از سمت خود استعفا داد.  صدري در بخشي از اين استعفا عنوان کرد: حرف هاي نا گفته زياد است و آخرين آن دست‌هاي پشت پرده حذف ناجوانمردانه ما از آسياست که حتما در زمان مقتضي، به طور مفصل براي همه هواداران شرح خواهيم داد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس