آخرین اخبار
کد مطلب: 146827
رئيس کل دادگستري چهارمحال و بختياري خبر داد
دستگيري عامل هتاک به تنديس سردار شهيد قاسم سليماني در شهرکرد
تاریخ انتشار : 1400/10/21 20:51:25
نمایش : 641
رئيس کل دادگستري چهارمحال و بختياري از دستگيري عامل هتاک به تنديس سردار شهيد قاسم سليماني در شهرکرد از سوي سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ به نقل از جهانبين نيوز؛  احمدرضا بهرامي رئيس کل دادگستري چهارمحال و بختياري اظهار کرد: در شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) کوردلي ضدانقلاب اقدام به اهانت به تنديس سردار دل‌ها سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني کرد و تنديس وي را به آتش کشيد.
 
وي با اشاره به اينکه با اين اقدام آتشي در دل محبان سردار دل‌ها ايجاد شد، افزود: به همين دليل بر آن شديم که اقداماتي براي شناسايي و دستگيري عامل اين اقدام نابخردانه انجام دهيم.
 
رئيس کل دادگستري چهارمحال و بختياري ادامه داد: در همين راستا دستوراتي صادر و جلساتي برگزار شد و در نهايت عامل اين اقدام با همت و تلاش شبانه‌روزي همه دست اندرکاران حفظ امنيت اين استان، دادستان عمومي و انقلاب شهرکرد و سربازان گمنام امام زمان (عج) در همان روزهاي اول شناسايي و کمتر از يک هفته دستگير شد.
 
بهرامي با بيان اينکه با رعايت موازين شرعي و طبق قانون با عامل هتاک رفتار و تصميم‌گيري خواهد شد، عنوان کرد: براي جلوگيري از انتشار شايعات جزئيات‌، اينکه وابسته به چه گروهي هستند و... در ادامه رسيدگي به پرونده به اطلاع مردم رسانده خواهد شد.
 
انتهاي پيام/۱۰۳۱
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس