آخرین اخبار
کد مطلب: 146823
حجت الاسلام رحماني امام جمعه لردگان:
عاملان آتش زدن تنديس مبارک سردار سليماني زودتر شناسايي و دستگير شوند
تاریخ انتشار : 1400/10/17 14:18:36
نمایش : 755
امام جمعه لردگان گفت: عمل توهين به تنديس مبارک سردار سليماني در مرکز استان بدون شک برنامه اي از سوي سلطنت طلبان و ضد انقلابان و ايادي استکبار است.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان، حجت الاسلام والمسلمين يدالله رحماني امام جمعه شهرستان لردگان در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته ضمن رعايت تقواي الهي گفت:  محصول خروجي نماز جمعه بايد متقي شدن انسان باشد؛ شخص بايد احساس کند چند قدمي از گناه و معصيت دور شده است. احساس کند علاقه بيشتري نسبت به خدا در فرد ايجاد شده است. در بعد سياسي هم بايد غيرت انقلابي و نگاه  سياسي و توجه به مسايل اجتماعي در فرد ايجاد شود ‌.

 وي با اشاره به سخن حضرت علي عليه السلام مضمون به آيات الهي فرمودند: تقوي را رعايت کنيد آنگونه که حق تقواست. نميريد مگر اينکه مسلمان باشيد تسليم امر الهي باشيد.

امام جمعه لردگان بيان داشت: آراسته به صفات متقين باشيد و از نشانه هاي تقوي فرمودند: از علايق مادي دست بکشد که علاقه مادي از بزرگترين آفات تقواست. 

خطيب جمعه لردگان در خطبه دوم  شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) راتسليت عرض نمود و از حضور شايسته عزاداران در مراسمات عزاداري ايام فاطميه تشکر و همچنين از روحانيت معظم مدعو و از برگزار کنندگان دسته هاي عزاداري در روز شهادت و شرکت همگاني مردم در اين دسته هاي عزاداري تشکر و قدرداني نمود . 

 وي در ادامه به تششيع پيکر دو شهيد گمنام در شهرستان هاي لردگان و خانميرزا اشاره کرد و گفت: مردم انقلابي و هميشه در صحنه هاي انقلاب شهرستان هاي لردگان و خانميرزا در آين تششيع پيکر دو شهيد گمانم سنگ تمام گذاشتند و بار ديگر ثابت نموديد که هميشه پاي ارزش هاي انقلاب بوده و هستيد .

رحماني تصريح کرد: توجه به شهيد و شهادت موجب تقوي قلوب مي شود. 

وي اشاره داشت: عمل توهين به تنديس مبارک سردار سليماني در مرکز استان بدون شک برنامه اي از سوي سلطنت طلبان و ضد انقلابان و ايادي استکبار است. و از دستگاه قضايي و امينتي خواست نسبت به شناسايي و مجازات سريع  عوامل اين عمل زشت رسيدگي نمايند لذا عوامل امنيتي و اطلاعاتي بايد وقت بگذارند تا هر چه سريعتر اين  شخص يا اشخاص را پيدا کنند تا دل دردمند مردم را تسکين دهند . 

انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس